قاتل فراری سه قتل‌ در یزد دستگیر شد

به گزارش یزدی نیوزفرمانده نیروی انتظامی شهرستان جیرفت گفت: قاتل سه نفر در روستای حسین‌آباد شهرستان جیرفت که با سلاح گرم اقدام به قتل کرده بود، در یزد دستگیر شد.

ماشاالله ملایی در جمع خبرنگاران اظهار‌ داشت: قاتل فراری که در روز ۸ فروردین ۲ زن و یک مرد را در روستای حسین‌آباد این شهرستان به قتل رسانده بود در کمتر از یک ماه دستگیر شد.

وی افزود: به همه مخلان نظم و امنیت و برهم‌زنندگان آسایس و آرامش مردم این منطقه هشدار جدی می‌دهیم که برای حفظ نظم و امنیت و آرامش با همه توان و قاطعیت برخورد می‌کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جیرفت تصریح کرد: مردم جیرفت اطمینان داشته باشند فرزندان آنها در نیروی انتظامی همانند شهیدانشان در این شهرستان در حال فعالیت هستند.

وی بیان کرد: تا پای جان برای حفظ نظم و امنیت و آرامش آنان از هیچ جانفشانی دریغ نخواهند کرد و برای بهبود امنیت صمیمانه از آنها تقاضای مساعدت و همکاری داریم.

ملایی بیان کرد: قاتل سه نفر مقتول روستای حسین‌آباد جیرفت که در ایام عید این جنایت را مرتکب شد توسط کاراگاهان فرماندهی شهرستان جیرفت دستگیر شد.

فرمانده نیروی انتظامی جیرفت گفت: با انجام عملیات خاص اطلاعاتی و انتظامی و با همکاری و مساعدت ویژه آگاهی استان کرمان و دستگاه قضایی  اعضای شورای تامین امروز در یزد این شرور مسلح دستگیر شد.

منبع: تسنیم
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..