تازه ترین اقدامات و کشفیات انتظامی استان یزد

no-thumbs

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان از دستگیری یک متهم و کشف 9 کیلوگرم تریاک در اجرای طرح برخورد با توزیع کنندگان موادمخدر خبر دارد.

به گزارش یزدی نیوزسیدرضا صادقیان گفت: در راستای برخورد با مجرمانی که اقدام به توزیع موادمخدر به صورت خرد در سطح شهرستان می کنند ماموران کلانتری مرکزی این فرماندهی طرح برخورد با توزیع کنندگان موادمخدر را در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآوردند.
وی افزود: ماموران پس از شناسایی یکی از محل های توزیع موادمخدر در شهرستان طی هماهنگی با مقامات قضائی متهم را دستگیر و به بازرسی از مخفیگاه وی پرداختند.
فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: دستگیری متهم و توقیف یک دستگاه خودرو متعلق به متهم و کشف ۹ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک و اسباب، وسایل توزیع و مصرف مواد مخدر از نتایج حاصله اجرای این طرح است.
صادقیان در پایان افزود: متهم ضمن تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی و حسب دستور مقام قضایی روانه زندان گردید.
***
رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری یک سارق که اقدام به سرقت احشام از دامداری های یزد کرده بود خبر داد.
سرهنگ حسین رضایی گفت: ماموران پلیس آگاهی استان یزد با انجام کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی خود، یک نفر از سارقان احشام را که اقدام به سرقت گوسفند از ۵ دامداری در شهر یزد کرده بودند شناسایی و دستگیر کردند.
وی افزود: سارق دست به سرقت احشام از دامداری های سطح شهر یزد و اطراف یزد زده و پس از آن اقدام به فروش دام های سرقتی به یک مالخر می کرد که دستگیری مالخر این پرونده نیز در دستور کار قرار دارد.
این مسئول با بیان اینکه متهم با دستور مقام قضائی روانه زندان شد خاطرنشان کرد: تمامی مالباختگان این سرقت ها نیز شناسایی و پرونده مربوطه در این خصوص تشکیل شده است.
رئیس پلیس آگاهی استان یزد در پایان تصریح کرد: دامداران برای پیشگیری از سرقت، می بایست ضمن توجه به توصیه های پلیسی، دامداری های خود را به وسایل و تجهیزات ایمنی ضد سرقت نیز مجهز کنند.
***
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان یزد از توقیف یک دستگاه کامیون بنز و کشف لیفتراک قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط ماموران پلیس این استان خبر داد.
سرهنگ محمومیرحسینی گفت: در راستای مقابله با ورود کالای ترانزیتی و قاچاق، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی کنترل محورهای مواصلاتی استان یزد را مدنظر قرار دادند.
وی اظهار داشت: روز گذشته ماموران پلیس یک دستگاه کامیون بنز را که قصد انتقال یک دستگاه لیفتراک از جنوب کشور به تهران را داشت برای بررسی اسناد و مدارک متوقف کردند.
میرحسینی افزود: با بررسی های ماموران پلیس، مشخص شد که این لیفتراک فاقد اسناد و مدارک گمرکی بوده و قاچاق می باشد که به همین منظور خودرو به اداره گمرک استان منتقل شد.
***
ماموران کلانتری ۱۴ ابوذر شهرستان یزد یک نفر از سوداگران مرگ را با ۳۳ کیلوگرم موادمخدر دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان یزد سرهنگ منوچهر نصیری گفت: این قاچاقچی قصد فروش موادمخدر در یکی از
محلات یزد را داشت که با هوشیاری پلیس شناسایی و دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان یزد با اشاره به اینکه موفقیت پلیس در این عملیات ها بیش از هر عاملی به همکاری و مشارکت مردم بستگی دارد افزود: شماره تلفن ۱۱۰ به عنوان پل ارتباطی بین مردم و پلیس آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی است.
***
فرمانده انتظامی شهرستان خاتم از توقیف خودرو نیسان حامل ۲۰ راس احشام فاقد مجوز دامپزشکی خبر داد.
سرهنگ حسین منصوری گفت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه خودروی نیسان حامل احشام فاقد مجوز را توقیف کردند.
وی گفت: در بازرسی از این خودرو‌ این تعداد گوسفند فاقد مجوز دامپزشکی که به صورت قاچاق از شرق کشور بارگیری شده بود کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان خاتم خاطرنشان کرد: احشام فاقد مجوز پس از صورتجلسه تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.
***
فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر از کشف بیش از ۱۵ هزار و ۷۰۰ دوک نخ خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسین ثقفی گفت: ماموران پلیس این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه تریلی
کانتینردار ولوو را که از جنوب شرق کشور عازم البرز بود برای بررسی مدارک و بارنامه متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این تریلی لین تعداد دوک نخ خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی که در ۳۱۵ کارتن بسته بندی شده بود کشف شد.
سرهنگ ثقفی ، ارزش برآورد شده این محموله کشف شده را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بیان کرد و گفت: در این راستا یک متهم دستگیر و به محاکم قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر خاطرنشان کرد: قاچاقچی این محموله نخ های خارجی را بدون داشتن مجوز گمرکی بارگیری و قصد انتقال به البرز را داشت که توسط ماموران پلیس این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.
محورهای مواصلاتی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال – جنوب کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..