اجرای طرح برخورد با رانندگان حادثه‌سازدر یزد

به گزارش یزدی نیوزفرمانده پلیس‌ راه استان یزد از اجرای طرح برخورد با رانندگان حادثه‌ساز و توقیف خودروی متخلفان در پارکینگ خبر داد.

 احمدمظفری با اشاره به تخلفات حادثه‌ساز توسط برخی رانندگان افزود: اگر راننده‌ای به صورت همزمان دو تخلف حادثه‌ ساز را انجام دهد علاوه بر اعمال قانون، خودروی وی به مدت ۷۲ ساعت متوقف می‌شود.

وی از جمله تخلفات حادثه‌ساز را سرعت و سبقت غیرمجاز برشمرد وگفت: پلیس راه استان خودروهایی که دارای تخلفات حادثه‌ساز می باشند توقیف و روانه پارکینگ خواهد کرد.

مظفری با تاکید بر اینکه با هرگونه تخلفات حادثه‌ساز در محورهای استان برخورد جدی صورت می‌گیرد اشاره کرد: رانندگان متخلف نیز در این زمینه به مقام‌های قضایی معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه وظیفه داریم رانندگانی که در شرایط نامطلوب هستند و برای جان افراد احترام قایل نیستند را اعمال قانون کنیم گفت: قوانین رانندگی برای همه است و تاکید پلیس نیز بر اجرای این قوانین است و رانندگان نیز موظف هستند با رعایت قانون، اقدام به رانندگی کنند و از بروز حوادث نیز پیشگیری نمایند.

فرمانده پلیس‌ راه استان یزد همچنین از توقیف چهار دستگاه خودرو در راستای اجرای طرح برخورد با رانندگان حادثه‌ساز خبر داد و افزود: ماموران پلیس راه اردکان تعداد چهار دستگاه خودرو را به علت تخلفات حادثه‌ساز متوقف و روانه پارکینگ کردند.

مظفری گفت: در راستای اجرای این طرح یک دستگاه کامیون بنز، دو دستگاه سواری سمند و یک دستگاه پژو ۴۰۵ به علت دو تخلف همزمان، متوقف و روانه پارکینگ شدند

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..