تازه ترین کشفیات و اقدامات انتظامی استان یزد

no-thumbs

رئیس پلیس راه استان یزد گفت: ماموران پلیس راه اردکان به نائین تعداد چهار دستگاه خودرو را به علت تخلفات حادثه ساز متوقف و روانه پارکینگ کردند.

به گزارش یزدی نیوزاحمدمظفری افزود: در راستای برخورد با تخلفات حادثه ساز و در راستای پیشگیری از وقوع تصادفات در جاده های سطح استان ، ماموران پلیس راه اردکان به نائین طرح برخورد با رانندگان حادثه ساز را به مرحله اجرا گذاشتند.
وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح ماموران پلیس راه تعداد چهار دستگاه خودرو شامل یک دستگاه کامیون بنز، دو دستگاه سواری سمند و یک دستگاه پژو ۴۰۵ را به علت دو تخلف همزمان متوقف کردند.
وی علت توقیف این خودروها را سرعت و سبقت غیرمجاز بیان کرد و گفت: پلیس راه استان خودروهایی که دارای تخلفات حادثه ساز می باشند توقیف و روانه پارکینگ خواهد کرد.
رئیس پلیس راه استان یزد ضمن هشدار به افرادی که با رانندگی پرخطر جان دیگر شهروندان را به خطر می اندازند تصریح کرد: امیواریم تمامی رانندگان در سطح جاده های کشور با رعایت قانون و احترام به دیگر رانندگان سفر خوش و ایمنی را رقم بزنند.
***
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان یزد از توقیف یک دستگاه موتورسنگین غیرمجاز هوندا ۱۰۰۰ سی سی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.
سرهنگ محمودمیرحسینی گفت: در راستای ارتقاء نظم و امنیت اجتماعی و برخورد با متخلفان و همچنین اعلام نارضایتی شهروندان در خصوص تردد یک دستگاه موتورسنگین
غیرمجاز در شهر تفت بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان تفت با انجام کار اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند روز گذشته این موتورسنگین غیرمجاز را مشاهده و متوقف کردند.
میرحسینی ضمن اشاره به دستگیری راکب موتورسیکلت و معرفی وی به مراجع قضائی افزود: راکب این موتورسیکلت با تردد در ساعات پایانی شب باعث ایجاد جو رعب و وحشت و نگرانی خانواده ها شده بود که با تلاش ماموران پلیس متوقف و روانه
پارکینگ شد.
***
رئیس پلیس آگاهی استان یزد از توقیف یک دستگاه نیسان و کشف ۳۰ راس گوسفند فاقد مجوز دامپزشکی توسط ماموران پلیس آگاهی استان خبر داد.
سرهنگ حسین رضایی گفت: ماموران پلیس آگاهی استان یزد هنگام کنترل محورهای خروجی یک دستگاه نیسان را که از استان های جنوبی کشور عازم تهران بود متوقف کردند.
وی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از این نیسان این تعداد گوسفند قاچاق فاقد مجوزدامپزشکی را کشف و یک متهم را نیز دستگیر و به مراجع قانونی معرفی کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان یزد ارزش برآورد شده این محموله دام های قاچاق را
۲۷۲ میلیون ریال بیان کرد و گفت: دام های کشف شده به قرنطینه اداره دامپزشکی استان یزد تحویل داده شد.
***
فرمانده انتظامی شهرستان یزد از اجرای طرح جمع آوری معتادان و خرده فروشان موادمخدر در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ منوچهر نصیری گفت: مأموران این شهرستان با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی اقدام به جمع آوری معتادان و خرده فروشان موادمخدر کردند.
وی افزود: در طول اجرای این طرح که به صورت منسجم و در چندین مرحله در نقاط مختلف شهرستان به مرحله اجرا درآمد، تعداد ۲۸ نفر معتاد و توزیع کننده موادمخدر دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان یزد تصریح کرد: متهمان پس از بازجویی های تکمیلی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.
محورهای مواصلاتی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال – جنوب کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..