سرمربی تیم فوتبال وحدت یزد:

برای بقا تلاش می کنیم

سرمربی تیم فوتبال وحدت یزد گفت: تیم ما شایسته ماندگاری در لیگ آزادگان است بنابراین تمام تلاش خود را برای بقا و حفظ سهمیه در رقابت ها بکار می گیریم.

به گزارش یزدی نیوزمحمود امیری با اشاره به اهمیت بازی تیم وحدت یزد در مقابل نساجی مازندران گفت: دیدار خانگی در برابر تیم نساجی بازی مرگ و زندگی است.
وی ادامه داد: به رغم اینکه هنوز باریکنان تیم مطالباتی از باشگاه دارند ولی همه هم قول شده اند با تمام وجود در برابر حریف و مسابقات آینده خود خیلی جدی ادامه دهند.
سرمربی تیم وحدت یزد اظهار داشت: در برابر نساجی دو بازیکن اصلی خود مهران درویش و علیرضا بیک زاویه را در اختیار نداریم ولی بقیه نفرات با آمادگی بازی می کنند.
امیری گفت: تمرینات تیم وحدت یزد بعد از بازی در برابر ایرانجوان بوشهر به خوبی پیگیری شده و به نقاط ضعف و قوت تیم نساجی آگاه هستیم .
وی با اشاره به اهمیت حضور تماشاگران در استادیوم شهید نصیری یزد اظهار داشت: از تماشاگران تقاضا می شود تا پایان مسابقات همچنان کنار تیم باشند.
سرمربی تیم وحدت یزد گفت: حضور هواداران در استادیوم و تشوق های آنها در کسب امتیاز و پیروزی بسیار مهم است که قطعا شاهد همراهی آنها خواهیم بود.
امیری گفت: سه مسابقه وحدت یزد در برابر حریفان در یزد و خارج از استان حکم فینال دارد و ما با تمام توان برای حفظ سهمیه در لیگ آزادگان و بقا در آن تلاش می کنیم .
از هفته سی و دوم لیگ آزادگان تیم های وحدت یزد و نساجی مازندران روز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه از ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه در استادیوم شهید نصیری یزد در برابر هم قرار می گیرند.
تیم وحدت استان یزد هم اکنون با ۲۷ امتیاز در مکان هفدهم جدول ۱۸ تیمی لیگ آزادگان قرار دارد.

منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..