تعیین شعب ویژه برای رسیدگی به جرائم احتمالی در یزد

no-thumbs

استان یزد همواره در انتخابات‎های گذشته کمترین میزان تخلفات و جرائم انتخاباتی را داشته است و همواره از فضای سالم و قانونمند انتخاباتی بهره مند بوده اس .

به گزارش یزدی نیوزحبیبی نماینده عالی قوه قضاییه در استان یزد  از تشکیل ستاد پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی در استان و شهرستانهای استان یزد خبر داد و گفت : به منظور پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی این ستاد در مرکز استان و شهرستان ها تشکیل شده است .

 
محمدرضا حبیبی ، پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی و برخورد با جرائم انتخاباتی را دو وظیفه مهم دستگاه قضایی استان برشمرد .
 
 رئیس کل دادگستری استان با اشاره به وقوع برخی تخلفات انتخاباتی از سوی برخی هواداران و نامزدهای آنها از جمله تبلیغات پیش از موعد و تهمت و افترا و رعایت نکردن قوانین تبلیغاتی ، از آمادگی دستگاه قضایی و تعیین شعبی خاص در مرکز استان برای رسیدگی به جرائم احتمالی انتخاباتی در استان خبر داد .
 
 این مقام قضایی خاطر نشان کرد : همه باید برای برگزاری انتخاباتی سالم ، پر شور و با شکوه عزم خود را جزم کنند و اجازه ندهند تا توطئه های دشمنان اثر گذار واقع گردد .
 
حبیبی گفت: استان یزد همواره در انتخاباتهای گذشته کمترین میزان تخلفات و جرائم انتخاباتی را داشته است و همواره از فضای سالم و قانونمند انتخاباتی بهره مند بوده است.
میزان 
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..