افزایش پروازهای عتبات عالیات از مبدا یزد به ۴ پرواز در هفته

no-thumbs

شمار پروازهای اعزامی زائران یزدی به عتبات عالیات به ۴ پرواز در هفته افزایش یافت.

به گزارش یزدی نیوز مدیر حج و زیارت یزد گفت: شمار پروازهای اعزامی زائران یزدی به عتبات عالیات به ۴  پرواز در هفته افزایش یافت.

علی اصغر شریفی با بیان اینکه اعزام هوایی زائران یزدی به عتبات عالیات به وسیله یک پرواز در روزهای یکشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته انجام می‌شود، اظهار داشت: از امروز، روزهای پنج‌شنبه هر هفته به جای یک پرواز،  دو پرواز از یزد به عتبات عالیات عراق انجام می‌شود.

وی افزود: در هر هفته با چهار پرواز در هفته، مجموعا ۴۸۰ زائر یزدی در قالب ۱۶ کاروان از فرودگاه شهید صدوقی به مقصد فرودگاه نجف، بغداد و بعلکس اعزام می‌شوند.

شریفی با اشاره به استقبال مردم از این پروازها، ادامه داد: متقاضیان به عتبات عالیات عراق می‌توانند برای اعزام هوائی به دفاترمجاز زیارتی درسطح استان مراجعه و ثبت‌نام کنند.

مدیر حج و زیارت استان یزد با بیان اینکه اعزام به عتبات به صورت هوایی با اقامت هفت، ۱۰ ، ۱۱ و ۱۴ شبه است، عنوان کرد: در تعطیلات نوروزی از یک هزار و ۶۵۶ نفر زائر یزدی  که در قالب ۵۰ کاروان هوائی و زمینی به عتبات عالیات عراق اعزام شدند، ۳۲ کاروان  به صورت هوایی بود.

به گزارش تسنیم،شریفی تصریح کرد: سال گذشته ۵۱ هزار و ۱۰۲ زائر از استان یزد به عتبات عالیات عراق اعزام شدند که این رقم نسبت به سال ۹۴ بیش از ۲۴ درصد رشد داشته است.

این مسئول اظهار داشت: از این تعداد بیش از ۲۴ هزار و ۱۰۲ زائر یزدی در قالب ۶۴۷ کاروان و بیش از ۲۷ هزار نفرمتقاضی در اربعین حسینی سال ۹۵ در قالب چهار هزار و ۹۶۱ گروه به صورت هوائی و زمینی به عتبات عالیات عراق اعزام شدند.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..