مسابقات سازه‌های ماکارونی در یزد

به گزارش یزدی نیوزدبیر مسابقات سازه‌های ماکارونی دانشگاه فنی و حرفه‌ای یزد از حضور پررنگ تیم‌های کشورهای آسیایی و اروپایی در این رقابت‌ها خبر داد.

«محمد علی دهقانی»  خاطرنشان کرد: با توجه به ارسال دعوت‌نامه به دانشگاه‌های برجسته جهان، کشورهای آلمان، فرانسه، اتریش، چین، پاکستان، ترکیه، هند، افغانستان و عراق تاکنون درخواست حضور در این دوره از رقابت‌ها را به دبیرخانه مسابقات ارسال کرده‌اند.

وی افزود: هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی و انجام اقدامات و هماهنگی‌های لازم جهت حضور به موقع این تیم‌ها و بدون بروز مشکلی هستیم و  کارهای اولیه در خصوص هماهنگی صدور روادید اعضای این تیم‌ها انجام شده است.

دبیر مسابقات سازه‌های ماکارونی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با اشاره به جوایز نقدی این مسابقات به ارزش ۲۳ میلیون تومان، عنوان کرد: علاوه بر اهدا جوایز نقدی نفیس در مراسم اختتامیه به تیم‌های برتر، اقداماتی در جهت صدور لوح تقدیر از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز صورت گرفته است.

دهقانی در پایان با اشاره به اطلاع‌رسانی جامع و کامل صورت گرفته به منظور حضور کمی و کیفی تیم‌های  سرشناس در این رقابت‌ها، افزود: برنامه‌ریزی‌های خوبی در جهت آماده کردن بسترهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و همچنین فراهم کردن امکانات رفاهی و برنامه‌های تفریحی صورت گرفته است و امیدواریم این دوره از مسابقات در یک سطح بسیار بالایی برگزار شود.

منبع: ایسنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..