توزیع اینترنتی ماهانه ۷ هزار تن آرد یارانه ای در یزد

no-thumbs

معاون شرکت غله و خدمات بازرگانی استان یزد گفت: 7 هزار تن آرد به صورت ماهانه از طریق سامانه فروش اینترنتی بانک سپه در میان نانوایان این استان توزیع می شود.

به گزارش یزدی نیوزحسین محسن پور در مراسم تجلیل از نانوایان برتر خرید اینترنتی آرد گفت: در مجموع ۱۰ هزار تن آرد به صورت یارانه ای و آزاد در استان یزد توزیع می شود.

به گفته محسن پور ۳ هزارتن یعنی ۳۰ درصد آرد توزیعی به صورت آزاد و مابقی به صورت یارانه ای و اینترنتی و در ۳ مرحله در ماه و هر ۱۰ روز یک بار به نانوایان استان داده می شود.

معاون شرکت غله و خدمات بازرگانی استان یزد اضافه کرد: این مجموعه در تلاش است تا توزیع آرد آزاد نیز به منظور کاهش مراجعه های نانوایان به صورت اینترنتی و از طریق سامانه انجام شود.
مسئول انفورماتیک شرکت غله و خدمات بازرگانی نیز گفت: بعد از اجرای فروش و توزیع اینترنتی آرد میان نانوایان علاوه بر کنترل توزیع آرد در استان ، صرفه جویی خوبی را در این بخش شاهد بوده ایم.

محمدصادق صیقل افزود: از دی ماه سال ۹۵ و بعد از اجرای سامانه فروش اینترنتی آرد در استان ، شرکت حمل و نقل مسئولیت توزیع و حمل این آرد را بر عهده گرفت و تاکنون مشکلی در استان یزد نداشته ایم.
در ادامه معاون اداری و مالی بانک سپه شعب استان یزد نیز با بیان اینکه از یکهزار و ۴۳۹ نانوای استان یکهزار و ۱۴ واحد مشمول خرید از سامانه فروش آرد این بانک هستند ، گفت: در بررسی ۶ ماه دوم سال قبل بر اساس معیارهایی تعدادی نانوای برتر در خرید اینترنتی معرفی شدند.

علی گلرسان تصریح کرد: از ۱۳۶ واحد برتر خرید از این سامانه در سطح کشور که نشان زرین سپه دریافت کردند ، ۳ واحد مربوط به استان یزد بوده که ۲ نفر خانم و یک نفر آقا بوده است.
در پایان این مراسم از مرضیه زارعی ، فاطمه چاوشیان و کاظم حاتمی به عنوان نانوای برتر استان یزد در خرید اینترنتی آرد یارانه ای تقدیر شد.
در استان یزد یک هزار و ۴۳۹ نانوایی فعالیت دارد که هزار و ۱۴ واحد آن از آرد یارانه ای استفاده می کنند.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..