باحضورحضور پررنگ تیم های کشورهای آسیایی واروپایی:

حضور پر رنگ تیم های برجسته جهان در مسابقات سازه های ماکارونی یزد

دبیراجرایی مسابقات سازه های ماکارونی دانشگاه فنی و حرفه ای از حضور پررنگ تیم های کشورهای آسیایی واروپایی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمحمد علی دهقانی درسومین جلسه کمیته برگزاری این مسابقات گفت: با توجه به ارسال دعوت نامه به دانشگاه های برجسته جهان کشورهای آلمان، فرانسه، اتریش، چین، پاکستان، ترکیه، هند، افغانستان و عراق تاکنون درخواست حضور در این دوره از رقابت ها را به دبیرخانه مسابقات ارسال کرده اند.

 

وی افزود: هم اکنون در حال برنامه ریزی وانجام اقدامات و هماهنگی های لازم جهت حضور به موقع این تیم ها و بدون بروز مشکلی هستیم و کارهای اولیه در خصوص هماهنگی صدور روادید اعضای این تیم ها انجام شده است.

 

دبیر اجرایی مسابقات سازه های ماکارونی دانشگاه فنی و حرفه ای به جوایز نقدی این مسابقات به ارزش ۲۳ میلیون تومان اشاره کرد و گفت : علاوه بر اهدا جوایز نقدی نفیس در مراسم اختتامیه به تیم های برتر، اقداماتی در جهت صدور لوح تقدیر از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، صورت گرفته است.

 

دهقانی افزود: جک هیدرولیک ساخته شده درمسابقات سال گذشته این دانشگاه هم اکنون در حال بهسازی و تجهیز می باشد و احتمال دارد بتوانیم جک دیگری را به منظور بارگذاری سریع تر سازه ها آماده نماییم.

وی با اشاره به اطلاع رسانی جامع و کامل صورت گرفته به منظور حضور کمی و کیفی تیم های سرشناس در این رقابت گفت: برنامه ریزی های خوبی در جهت آماده کردن بستر های سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین فراهم نمودن امکانات رفاهی و برنامه های تفریحی صورت گرفته است و امیدواریم این دوره از مسابقات در یک سطح بسیار بالایی برگزار گردد.
تابناک

بخش نظردهی بسته شده است..