مشکل آب یزد با جدیت در هیئت دولت پیگیری شود

به گزارش یزدی نیوزنماینده مردم اردکان در مجلس گفت: از وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات می خواهیم تا مشکل آب استان یزد را با جدیت در هیئت دولت پیگیری کنند.

محمدرضا تابش در در ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد که با حضور وزیر ارتباطات و وزیر تعاون برگزار شد، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصادی ملی که از آسیب پذیری مخاطرات بیرونی در امان بماند.

وی بیان کرد: باید تمام تلاش مسئولان بر تحقق شعار سال باشد و مراقبت نماییم تا به مشکلی که همیشه در برنامه ریزی های مختلف کشور نظیر بودجه و برنامه های توسعه داریم و گاهی کمتر از ۲۰ درصد آنها محقق می شود، دچار نشویم.

تابش عنوان کرد: دولت تدبیر و امید دستاوردهای خوبی در عرصه های مختلف به دست آورده ولی مظلوم واقع شده است که کنترل تورم لجام گسیخته، تبدیل رشد اقتصادی منفی به رشدی مثبت و قابل قبول، جلوگیری از خام فروشی، خودکفایی گندم و طراز مثبت تجاری از جمله این اقدامات ارزشمند است.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به ظرفیت های یزد در اجرای اقتصاد مقاومتی از جمله ذخایر معدنی بالا و نیروی انسانی تحصیلکرده و متعهد گفت: محمل های اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در استان یزد فراهم است و بخش معدن و صنایع معدنی نیز می تواند پیشران توسعه استان تلقی شود.

وی با تاکید بر توانمندی های استان در بخش علمی، فناوری و گردشگری و انرژی های پاک در راستای تحقق مولفه های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: حل موانع در این مسیر و نظارت بر رسیدن به اهداف تعیین شده، از مهمترین اقدامات پیش رو باید مدنظر باشد.

تابش تصریح کرد: مهمترین معضل استان یزد کمبود آب است که حل این مشکل به خصوص اجرایی شدن پروژه های انتقال آب به استان تا حد زیادی مشکلات استان را رفع می کند و پروژه های اقتصاد مقاومتی را به سرانجام می رساند.

وی از وزرای کار و ارتباطات خواست تا این موضوع مهم که حیات استان یزد به آن وابسته است را به جد در هیات دولت دنبال کنند

منبع: مهر
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..