صدور مجوز فعالیت اولین کاریابی مجازی در استان یزد

به گزارش یزدی نیوزمدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از صدور مجوز فعالیت اولین کاریابی الکترونیکی(مجازی) این استان درسال اقتصاد مقاومتی،تولید-اشتغال خبر داد.
 «فریبا آیت‌اللهی» با اعلام این خبر گفت: مجوز این طرح با هدف ضابطه‌مند کردن  و ایجاد وحدت رویه راه‌اندازی سامانه‌های الکترونیکی، جلوگیری از فعالیت غیرقانونی سامانه‌های کاریابی غیرمجاز در فضای مجازی، یکپارچه‌سازی و شفاف‌سازی فرصت‌های شغلی کسب شده و سهولت در گزینش شغل منطبق بر مهارت و توانمندی‌های جویندگان کار در استان صادر شد.

وی افزود: نشانی اینترنتی کاریابی مذکور isatisjob.ir است و از این پس کارجویان می‌توانند با مراجعه به این وب سایت، ضمن ثبت‌نام و ارائه رزومه خود، از مشاوره شغلی به صورت الکترونیکی بهره‌مند و از فرصت‌های شغلی ارایه شده مطلع شوند.

آیت اللهی خاطرنشان کرد: کارفرمایان نیز می‌توانند نسبت به ثبت فرصت شغلی خود روی وب سایت مذکور اقدام و با جستجو در بین رزومه‌های ارائه شده کارجویان، نیروی کار متناسب با فرصت شغلی خود را شناسایی کنند .

این مسئول متذکر شد: صدور مجوز فعالیت کاریابی الکترونیکی صرفاً برای مدیران موسسات مشاوره شغلی و کاریابی‌های غیر دولتی که دارای مجوز فعالیت از این اداره کل هستند، امکانپذیر است.

منبع: ایسنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..