انتشار کتاب «گزیده افتخار» در یزد

no-thumbs

کتاب «گزیده افتخار» اثر «محمدرضا کلانتری» سرچشمه با موضوع انقلاب اسلامی به همت حوزه هنری یزد، توسط انتشارات سوره مهر چاپ و منتشر شد.

به گزارش یزدی نیوزکتاب «گزیده افتخار» اثر محمدرضا کلانتری سرچشمه با موضوع انقلاب اسلامی به همت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری یزد و با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان توسط انتشارات سوره مهر چاپ و منتشر شد.

این مجموعه در برگیرنده گزیده‌‌‌‌‌ای از اسناد و اعلامیه‌های انقلاب اسلامی در استان یزد از سال ۱۳۴۱ تا پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین برگزاری جشن پیروزی جمهوری اسلامی در رفراندوم ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ است.

نگاه به سبک و سیاق، ادبیات و مفاهیم اسناد این کتاب، نشان دهنده بسیاری از حقایق و اتفاقات فکری و اجتماعی آن دوران بوده و واکاوی تفسیری متون اعلامیهها و اتصال و ارتباط تاریخی و شخصیت‌های صادر کننده آن‌ها، می‌تواند فضای انقلاب را با همان حس و هیجانات خاص پیش روی اندیشمندان، محققان، هنرمندان و مخاطبان قرار دهد.

«گزیده افتخار» حاصل سال‌ها تلاش، تحقیق و پژوهش محمدرضا کلانتری سرچشمه است.

این کتاب در ۳۳۹ صفحه در قطع وزیری و در شمارگان ۱۰۰۰ نسخه منتشر شده که هم‌زمان با هفته هنر انقلاب اسلامی از آن رونمایی خواهد شد.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..