آغاز مسابقات اسبدوانی کورس بهاره کشور در یزد

no-thumbs

هفدهمین دوره مسابقات اسبدوانی قهرمانی کورس بهاره کشوردر مجتمع سوارکاری صفائیه یزد آغاز شد.

به گزارش یزدی نیوزدر اولین هفته این مسابقات ۸۳ سوارکار از استان های مختلف کشور در هفت دور مسیر یکهزار متری پیست را با هم به رقابت پرداختند.
در پایان و در دور اول اسب گالیور زودتر از سایر رقبا از خط پایان گذشت و قهرمان شد و همچنین اسب جنی مهر و مارال به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.
در دور دوم نیز اسب ناجا عنوان اول را به دست آورد و اسب های ماکیما طوس و لندکروز شریف به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.
همچنین در دور سوم اسب مهین دخت ایساتیس موفق به کسب مقام اول شد و اسب های نورمن و نیک نام رفیع به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.
در رقابت دور چهارم نیز اسب لئون گیو عقیلی از سایرین زودتر از خط پایان گذشت و به مقام قهرمانی رسید و اسب های ملک سلطان و نیو دریم دجانی به ترتیب دوم و سوم شدند.
در دور پنجم اسب نابودگر خوب درخشید و نفر اول از خط پایان عبور کرد و اسب های ناز دختر مدائن و نیتروژن ستوده نیا به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.
در دور ششم اسب لیبان شیردل عنوان اول را به دست آورد و همچنین گنج بیک و مارشال به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.
همچنین در دور هفتم و پایانی اسب میلان اشکذر از دیگر اسب ها سریع تر به خط پایان رسید و عنوان اول را به کسب کرد و اسب های گرین لرستان و مرداس مافی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را بدست آوردند.
در پایان در مجموع به صاحبان اسب های برتر ۳۹۲ میلیون ریال جوایز تقدیم شد.
مسابقات اسبدوانی قهرمانی کورس بهاره کشور در یزد به مدت۶ هفته متوالی دیگر در مجتمع سوارکاری صفائیه یزد پیگیری می شود.
استان یزد دارای ۳۰۰ باشگاه و افزون بر ۶ هزار راس اسب اصیل عرب است .

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..