وزیر ارتباطات:

تمام شهرهای استان یزد به نسل سوم و چهارم اینترنت مجهز می‌شوند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از شش برابر شدن شبکه انتقال استان یزد خبر داد و گفت: در پایان دولت یازدهم تمام شهرهای استان یزد به نسل سوم و چهارم اینترنت مجهز می‌شوند.

به گزارش یزدی نیوزمحمود واعظی در آیین انعقاد تفاهم نامه توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار(تکاپو) یزد، اظهار داشت: با مقایسه عملکرد امسال و سال گذشته اقتصاد مقاومتی یزد مشخص می‌شود که اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه هیچ یزدی در هیچ نقطه ایران یا دنیا وجود ندارد که در محوری به عنوان مرکزی برای کارآفرینی نباشد، گفت: بسیار خوش‌بین هستم که انشاالله آنچه در سال گذشته به عنوان پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و امسال کار شده در استان یزد بیش از هدف‌گذاری محقق شود.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت یازدهم را دولت انتقاد پذیر دانست و گفت: انتقاد همیشه باعث پیشرفت می‌شود ولی تخریب مردم را نسبت به نظام بدبین می‌کند.

 

واعظی خاطرنشان کرد: مردم ما اگر قرار بود گول بخورند، نتیجه انتخابات مجلس این نبود، مردم ما می‌دانند که چه کسی برای آنها کار کرده و خدمت گذارانشان چه کسانی هستند.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: امروز باید به مردم بگوییم که شما در اواسط سال ۹۲ کجا بودید و چه وضعیتی داشتید و امروز کجا هستید و در آینده باید کجا بروید.

 

وی خاطرنشان کرد: نگاه ما به استان یزد باید به این صورت باشد که علاوه بر تلاش در راستای رفع تمام مشکلات مردم، با توجه به شرایط ویژه‌ای که یزد از لحاظ علم و فناوری دارد، آی‌سی‌تی را به عنوان خلق ثروت و ایجاد اشتغال برای فارغ‌التحصیلان یزد در نظر بگیریم.

 

واعظی افزود: بررسی‌های لازم صورت گرفت و دیدیم که زیرساخت‌های استان یزد اصلا آمادگی این کار را ندارد به همین دلیل دولت و بخش خصوصی در سه سال گذشته ۲۷۳ میلیارد تومان در این حوزه سرمایه‌گذاری کرده و امروز زمینه این اقدام در یزد فراهم شده است.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از شش برابر شدن شبکه انتقال استان یزد خبر داد و گفت: در پایان دولت یازدهم تمام شهرهای استان یزد به نسل سوم و چهارم اینترنت مجهز می‌شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: ۲۶ شرکتی که امشب تفاهم نامه تکاپو را امضا می‌کنند، در شش ماه آینده ۲۲۰ میلیارد تومان و دولت هم ۱۴۰ میلیارد تومان در این دو حوزه سرمایه‌گذاری می‌کنند.

تابناک

بخش نظردهی بسته شده است..