جشن بزرگ «کعبه عشق» در یزد برگزار می‌شود

no-thumbs

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از برگزاری جشن بزرگ «کعبه عشق» به‌مناسبت میلاد امیرالمؤمنین علی(ع) در این شهر خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا پیرنیا، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد د از برگزاری جشن بزرگ «کعبه عشق» به مناسبت میلاد امیرالمومنین علی(ع) در این شهر خبر داد.
وی اظهار کرد: این جشن دوشنبه شب، ۲۱ فروردین ماه جاری بعد از نماز مغرب و عشا در محل حسینیه بزرگ شهدای مریم آباد واقع در بوار دهه فجر، بعد از پل هوایی، کوچه اول مریم آباد برگزار خواهد شد.
پیرنیا همچنین از برگزاری جشن «همای رحمت» همزمان با ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر خبر داد و افزود: این جشن نیز سه شنبه شب، ۲۲ فروردین ماه بعد از نماز مغرب و عشا در محل پارک بزرگ شهر برگزار می شود.
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با اشاره به برگزاری مسابقه مجازی «دلنوشته پدرانه» گفت: این مسابقه در کانال تلگرامی فرهنگسرای شهرداری یزد برگزار می شود که شرکت کنندگان باید عکس پدر خود را به همراه دلنوشته به مدیر کانال ارسال کنند.
وی تصریح کرد: در این مسابقه، همشهریان باید در زیر عکس پدر خود، دلنوشته هایی که می تواند شامل دیالوگ های فیلم و سریال، جملات بزرگان با ذکر نام فرد، اشعار شاعرین با ذکر نام شاعر و یا جملات فی البداهه فردی باشد، را بنویسند.
پیرنیا یادآور شد: در مسابقه مجازی پدرانه، به سه نفری که مطلب ارسالی آن ها، بیشترین لایک را داشته باشند جوایز ویژه اهدا خواهد شد.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، گفت: زمان مسابقه تا ساعت ۱۲ شب سه شنبه  ۲۲ فروردین ماه ۹۶ خواهد بود و شرکت کنندگان باید تا این زمان، عکس و دلنوشته خود را به آی دی تلگرامی https://telegram.me/molanori  ارسال کنند.

منبع: ایکنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..