سرمربی وحدت یزد:

به بقا امیدوار شدیم

سرمربی تیم فوتبال وحدت یزد گفت: با شکست دادن تیم خوب نفت مسجد سلیمان خوزستان به بقا در لیگ آزادگان امیدوار شدیم .

به گزارش یزدی نیوزمحمود امیری  افزود: بازی در مقابل تیم نفت مسجد سلیمان خوزستان خیلی مهم و برای ادامه رقابت ها و وضعیت تیم وحدت یزد تعیین کننده بود.
وی ادامه داد: بر اساس شناختی که از حریف خود داشتیم بازیکنان در طول دو نیمه و وقت های اضافه خیلی جدی و دقیق وظایف خود را انجام دادند که به حق منجر به شکست حریف شد.
سرمربی تیم فوتبال وحدت یزد اظهار داشت: حق تیم ما به عنوان نماینده استان بقا در لیگ آزادگان است که امیدواریم با حضور تماشاگران و تداوم حمایت های دست اندرکاران بتوانیم به اهداف خود برسیم.
امیری گفت: تمام مسابقات آینده حکم فینال دارد که قطعا با جدیت برای کسب پیروزی و ارتقا در جدول مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور تلاش مضاعف خواهیم داشت.
همچنین محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: بازیکنان تیم ما بر خلاف چند مسابقه گذشته خود اصلا خوب بازی نکردند و مستحق شکست بودیم.
وی ادامه داد: داور مسابقه بخصوص در نیمه دوم قضاوت خوبی نداشت و همین امر موجب شکست تیم ما و موفقیت وحدت یزد شد هرچند باید به نماینده این استان تبریک گفت.
از هفته سی ام لیگ آزادگان تیم وحدت یزد عصر امروز در ورزشگاه شهید نصیری یزد یک بر صفر تیم نفت مسجد سلیمان را شکست داد و ۲۷ امتیازی شد.
مسابقه بین تیم های وحدت یزد و نفت مسجد سلیمان خوزستان را روح الله شریفی ، احد سلطانی و حمید افشون قضاوت کردند.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..