تکمیل پیست موتور سواری مجموعه ورزشی بزرگ شهر یزد

به گزارش یزدی نیوزمدیرکل ورزش و جوانان استان یزد بر تکمیل پیست موتور سواری مجموعه ورزشی بزرگ شهر در این استان تاکید کرد.
 مسعود شریعتی  در بازدید از پیست در حال ساخت موتورسواری یزد گفت: این پیست بعد از پیست موتورسواری بافق دومین پیست بزرگ کشور خواهد بود که می تواند محلی برای برگزاری مسابقات ملی ، بین المللی و اردوهای تیم های ملی باشد.
وی ادامه داد: تکمیل پیست موتور سواری یزد می تواند فضایی برای جوانان علاقمند استان ایجاد کند تا بتوانند به این ورزش بپردازند آموزش ببینند و در بحث قهرمان پروری با ایجاد زیرساخت ها گام های بلندی برداشته خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: رشته اتومبیلرانی و موتورسواری یکی از رشته های پرطرفدار است و می تواند در پر کردن اوقات فراغت با پاسخگویی به هیجانات نسل جوان تاثیر بسزایی داشته باشد.
شریعتی افزود: با حرکتی جدی که در جهت توسعه و گسترش این رشته ورزشی وجود دارد تلاش خواهیم کرد هر چه سریعتر با همکاری دستگاه ها و نهادهایی که می توانند در ساخت این پیست کمک کنند تا شاهد افتتاح این پیست در آینده نزدیک باشیم.
وی گفت: رسالت اصلی در ورزش و رشته اتومبیلرانی و موتورسواری فرهنگ‌سازی در استفاده از این وسیله ها است و امیدواریم با همکاری نیروهای انتظامی و راهنمایی و رانندگی شرایطی فراهم شود تا موتورسواران در پیست حضور یافته و به اجرای حرکات نمایشی بپردازند و دیگر شاهد انجام حرکات نمایشی از سوی موتورسواران در سطح شهر نباشیم.
برای اجرای فاز اول این پیست که از اوایل اسفند سال گذشته در مجموعه بزرگ ورزشی یزد شروع شده و به مدت ۲ماه بطول می انجامد افزون بر ۲ میلیارد ریال اعتبار نیاز داردکه تاکنون حدود یک میلیارد آن هزینه شده است.

منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..