سرمربی وحدت یزد: تماشاگران، ما را تنها نگذارند

no-thumbs

سرمربی تیم فوتبال وحدت یزد گفت: مسابقه در برابر تیم نفت مسجد سلیمان دارای اهمیت زیادی است بنابراین انتظار می رود تماشاگران مومن و متعصب یزد ما را در بازی مقابل این تیم تنها نگذارند.

به گزارش یزدی نیوزمحمود امیری افزود: مسابقه بین دو تیم وحدت یزد و مسجد سلیمان بخاطر امتیازات نزدیک و وضعیت آنها در جدول رقابت های لیگ آزادگان از اهمیت و حساسیت مهمی برخوردار است.
وی ادامه داد: حضور پرشور و گسترده تماشاگران در ورزشگاه شهید نصیری یزد و تشویق بی امان آنها از وحدت یزد قطعا در ارتقای روحیه و کسب پیروزی بر حریف خیلی موثر است .
سرمربی تیم فوتبال وحدت یزد اظهار داشت: امیدوارم در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان هواداران همانند بازی های گذشته ولی پرشورتر در کنار ما باشند و از تیم وحدت و بازیکنان آن حمایت کنند.
امیری افزود: بازیکنان آماده ما در چهار ، پنج بازی گذشته خود به خوبی نشان دادند که خیلی با انگیزه حاضر می شوند و می خواهند خود را به تیم حریف دیکته کنند بنابراین امیدوارم بتوانیم با پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان جواب محبت های هواداران را بدهیم.
از هفته سی ام لیگ آزادگان تیم های وحدت یزد و نفت مسجد سلیمان در روز چهارشنبه ۱۶ فروردین ماه از ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه در استادیوم شهید نصیری یزد در برابر هم قرار می گیرند.
تیم وحدت یزد هم اکنون با ۲۴ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی لیگ آزادگان قرار دارد.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..