در دومین دیدار جام باشگاه‌های فوتبال ساحلی جهان:

لوآنته در یزد نقره داغ شد / جشنواره گل ایران برای اسپانیایی‌ها

گلساپوش یزد در دومین دیدار جام باشگاه‌های فوتبال ساحلی جهان در دیداری پر گل برابر لوآنته اسپانیا به پیروزی رسید.

به گزارش یزدی نیوزتیم‌های "مقاومت گلساپوش یزد" و "لوآنته اسپانیا" در ادامه رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال ساحلی جهان که به میزبانی یزد در حال برگزاری است، برابر هم قرار گرفتند.

در این دیدار بازیکنان گلساپوش از ابتدای دیدار حملات بسیار زیادی بر روی دروازه حریف خود انجام دادند و نخستین گل بازی توسط "جواد دهقانی زاده" وارد دروازه لوآنته اسپانیا شد.

با به ثمر رسیدن نخستین گل مقاومت گلساپوش یزد، حملات این تیم بر روی دروازه حریف خود افزایش دوچندان پیدا کرد و در نهایت این تیم توانست در وقت نخست این دیدار، دو گل دیگر توسط "مصطفی دهقانی محمود آبادی" وارد دروازه حریف خود کند.

در این وقت از مسابقه، لوآنته توانست تنها یک گل از گل‌های خورده را توسط "ایوان لاتوری" جبران کند و نتیجه این دیدار در وقت نخست بازی سه بر یک به سود نماینده یزد و ایران به پایان رسید.

دقایق نخست وقت دوم مسابقه با حملات هر دو تیم همراه بود و توپ در بین دو دروازه در حال گردش بود و اینبار هم بازیکنان مقاومت گلساپوش یزد بودند که توانستند توسط "محمد علی مختاری" نخستین گل وقت دوم و چهارمین گل مقاومت در این دیدار را به ثمر برسانند.

هیچ یک از دو تیم نتوانستند در ادامه وقت دوم این دیدار توپی را از خط دروازه حریف خود عبور دهند و در نتیجه دیدار این دو تیم در این زمان از بازی با نتیجه چهار بر یک به پایان رسید.

در وقت سوم این دیدار هم "سیدعلی ناظم" با عبور توپ از خط دروازه لوآنته، پنجمین گل تیمش برابر حریف اسپانیایی را به ثمر رساند و اختلاف گل‌ها را به چهار رساند.

گلزنی بازیکنان گلساپوش در این وقت از بازی همچنان ادامه داشت و گل‌های ششم و هفتم این تیم به ترتیب توسط "جواد دهقانی‌زاده" و "حمیدرضا دهقانی محمود آبادی" به ثمر رسید.

به گزارش تسنیم،حملات گلساپوش بر روی دروازه لوآنته همچنان ادامه داشت و اینبار "سیدمحمد دستان" دروازه بان این تیم گلزنی کرد و نتیجه بازی را هشت بر یک به سود گلساپوش تغییر داد.

لحظات پایانی این دیدار هم برای مقاومت گلساپوش یزد با گلزنی همراه بود و این تیم توانست با گلزنی "جواد دهقانی زاده" به گل نهم خود دست پیدا کند.

بخش نظردهی بسته شده است..