یک نماینده:

سهم شهرستان ها ازاعتبارات استان یزد به صورت شفاف مشخص شود

نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی بر شفاف سازی سهم شهرستان های استان یزد از اعتبارات و بودجه استان تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا صباغیان در جلسه هم اندیشی انجمن رشد و توسعه شهرستان بهاباد گفت: در قالب نامه ای از مدیریت عالی استان خواسته شده تا در رابطه با میزان اعتبارات و سهم پرداختی هر شهرستان اطلاعات مورد نیاز در اختیار نمایندگان قرار گیرد.
نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور همچنین تصریح کرد: در حوزه وظیفه قانون گذاری، ۲ طرح به مجلس ارائه شده که درباره کوچک تر شدن حوزه های انتخابیه و پاسخگوئی وزیران است.
نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم درخصوص تشکیل شوراهای مشورتی در این حوزه انتخابیه یادآور شد: در پنج شهرستان این حوزه انتخابیه شورای مشورتی با حضور افراد نخبه از هر گروه و قشری تشکیل شده تا مشکلات بر اساس اولویت های هر شهرستان و با استفاده از دیدگاه های نخبگان بررسی و در خصوص آنها تصمیم سازی شود.
صباغیان یادآور شد: در کشور ژاپن با حدود ۲۰۰ سال سابقه مجلس ۲۵۰۰ قانون وجود دارد و این در حالی است که در ایران تعداد قوانین ۱۲ هزار مورد است.
وی گفت: اگر نمایندگان به وظایف ذاتی خود توجه داشته باشند و قانون صحیح وضع کنند و بر آن نظارت دقیق داشته باشند، بسیاری از مشکلات جامعه برطرف می شود.
نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشوردر نشست انجمن رشد و توسعه بهاباد با بیان دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: درسفر وزیر به بافق مسائل پست و مخابرات بهاباد مطرح و از وزیر درخواست شد تا مرکز مخابرات بهاباد به اداره با چارت سازمانی مصوب ارتقاء یابد و نیروی انسانی مورد نیاز برای اداره پست این شهرستان نیز تامین شود که در این زمینه وزیر قول پیگیری داد.

منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..