معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی:

یزد یکی از استان‌های هدف گردشگری در کشور

معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: یزد یکی از استان‌های هدف گردشگری در کشور است.

به گزارش یزدی نیوزبهمن نامور مطلق در بازدید از بافت تاریخی یزد با اشاره به اینکه یزد یکی از استان‌های تاریخی و زیبای کشور به حساب می‌آید، اظهار داشت: بافت تاریخی یزد از ویژگی‌های گردشگری کشور به حساب می‌آید که ارزش بسیار زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه لازم است از همه امکانات در راستای حفاظت از این بافت تاریخی و بسیار ارزشمند استفاده کرد، گفت: از مهمترین ویژگی‌های یزد، برخورداری از انواع جاذبه‌های تاریخی است که می‌تواند زمینه حضور گردشگران با سلایق مختلف باشد.

معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با تاکید بر ضرورت توجه به توسعه گردشگری در یزد، گفت: خوشبختانه در این زمینه اقدامات بسیار ارزشمندی صورت گرفته است.

ناظر عالی ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور تصریح کرد: استان یزد به لحاظ برخورداری از این بافت ارزشمند و همچنین جاذبه‌های متنوع گردشگری طبیعی، تاریخی و مذهبی، یکی از استان‌های اصلی هدف گردشگران در کشور است.

معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و ناظر عالی ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور با حضور در بافت تاریخی یزد از بخش‌های مختلف این بافت بازدید کرد.

در این بازدید، فاطمه دانش یزدی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، معاونان و جمعی از مسئولان استانی و کشور نامور مطلق را همراهی می‌کردند.

منبع: تسنیم
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..