یزد آماده برگزاری مهم‌ترین رویداد ورزشی سال ۹۶

no-thumbs

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از آمادگی کامل استان یزد برای برگزاری مهم‌ترین رویداد ورزشی سال 96 این استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزعلی شریعتی  اظهار داشت: مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های جهان از هفتم تا نهم فروردین ماه در یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ورزشگاه سلمان محمودآباد آماده برگزاری این رقابت‌ها است، افزود: آمادگی‌های لازم برای برگزاری شایسته این رقابت‌ها در استان یزد وجود دارد.

شریعتی خاطرنشان کرد: این مسابقات نخستین رقابت‌های فوتبال ساحلی باشگاه‌های جهان است و تیم‌های مطرح فوتبال ساحلی از کشورهای اسپانیا، پرتغال، ایران و روسیه در این رقابت‌ها حضور دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از حضور تیم لوکوموتیو مسکو، لوانته اسپانیا، اسپورتینگ پرتغال و مقاومت گلساپوش در این رقابت‌ها خبر داد و افزود: بازی‌ها از فردا در ورزشگاه سلمان محمودآباد یزد کلید می‌خورد.

وی یادآور شد: فردا، دوشنبه هفتم فروردین ماه نخستین بازی بین تیم‌های اسپورتینگ پرتغال و لوکوموتیو مسکو از ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود.

شریعتی خاطرنشان کرد: فردا همچنین تیم‌های لوانته اسپانیا و مقاومت گلساپوش یزد در ساعت ۲۰ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

وی یادآور شد: در روز سه‌شنبه هشتم فروردین‌ماه نیز در ساعت ۱۸:۳۰ تیم‌های اسپورتینگ پرتغال و لوانته اسپانیا و در ساعت ۲۰ تیم لوکوموتیو مسکو و مقاومت گلساپوش یزد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شریعتی ادامه داد: در روز پایانی رقابت‌ها نیز در ساعت ۱۸:۳۰ تیم‌های لوکوموتیو مسکو و لوانته اسپانیا و در ساعت ۲۰ تیم‌های مقاومت گلساپوش یزد و اسپورتینگ پرتغال با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی در مورد داوران این مسابقات نیز بیان کرد: دو داور ایرانی و داور لبنانی مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های جهان را قضاوت خواهند کرد.

شریعتی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به نکته جالب برگزاری این مسابقات در یزد بیان کرد: با وجود اینکه یزد حتی از وجود رودخانه‌های فصلی و دائمی بی‌بهره است، اما مسابقات فوتبال ساحلی در این استان از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است.

منبع: فارس
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..