ترافیک جاده ای استان یزد در نوروز ۲۱درصد افزایش یافت

no-thumbs

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت: حجم ترافیک جاده ای در این استان در 9 روز گذشته 21 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

به گزارش یزدی نیوزمحسن صادقیان گفت: طرح نوروزی از ۲۵ اسفند در این استان آغاز شده که بیشترین حجم ترافیک مربوط به روزهای دوم تا چهارم فروردین بوده است.
وی افزود: با اتمام موج اول سفرهای نوروزی که تا چهارم فروردین ادامه داشته از امروز شاهد ترافیک کمتری در جاده ها هستیم.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان درباره آمار سفر با ناوگان اتوبوسی استان نیز اظهار کرد: تا امروز، تعداد مسافر وارد شده از طریق ناوگان اتوبوس در مقایسه با دوره مشابه سال قبل ۱۲ درصد افزایش داشته است .
صادقیان ادامه داد: در مجموع، جابجایی های درون استانی و برون استانی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در تعداد سفر و مسافر هفت درصد‌ افزایش داشته ایم.
وی در ادامه با اشاره به نصب دوربین در جاده های استان گفت: در مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، رکوردهای متخلفین در حال ثبت است و رانندگان مواظب باشند که این دوربین ها جدا از ثبت سرعت لحظه ای، سرعت متوسط بین دو دوربین را نیز ثبت می کنند.
صادقیان تاکید کرد: هموطنان عزیز برای حفظ سلامت جانی و مالی خود، از سرعت غیرمجاز پرهیز کرده و به مقررات رانندگی احترام بگذارند.
استان یزد دارای ۶۸۱ کیلومتر بزرگراه، ۶۵۷ کیلومتر راه اصلی، ۹۸۰ کیلومتر راه فرعی و ۲هزار و ۲۵۰ کیلومتر راه روستایی است که یکهزار و ۲۶۷ کیلومتر آن جزو راه‌های شریانی و ملی هستند.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..