۲۵ خیمه معرفت در بقاع متبرکه یزد برپا شد

به گزارش یزدی نیوزمدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری و خیمه‌های معرفت در یزد، گفت: امسال ۲۵ خیمه معرفت در بقاع متبرکه یزد برپا شد.
حجت الاسلام و المسلمین حسین زارع‌زاده در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد که به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد، با اشاره به برگزاری طرح آرامش بهاری در یزد، اظهار داشت: تمام روحانیون حاضر در طرح آرامش بهاری از تخصص‌هایی برخوردارند که در طول ایام نوروز از تخصص آنها بهره گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح امسال در ۵۵ بقعه متبرکه و امامزاده در سطح استان یزد برگزار می‌شود و ۶۰  نفر از مبلغان بومی و اعزامی از حوزه علمیه قم در طول ایام نوروز سوالات مردم را پاسخ می‌دهند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد خاطرنشان کرد: در این طرح سعی شده که تمام مباحث به صورت کاملا تخصصی انجام شود تا انشاالله تاثیرگذاری خوب و بالایی روی مردم داشته باشیم.

زارع‌زاده با بیان اینکه امسال هم به مانند سال‌های گذشته علاوه بر طرح آرامش بهاری، طرح خیمه‌های معرفت هم در بقاع متبرکه استان یزد اجرا می‌شود، گفت: مبلغان حاضر در طرح آرامش بهاری در ۲۵ خیمه معرفتی که تشکیل می‌شود هم به پاسخگویی مسائل و سوال‌های مردم می‌پردازند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین مسائلی که امروز در جامعه به آن نیاز داریم، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی است، خاطرنشان کرد: از جمله تخصصی هایی که برخی از مبلغان در این طرح دارند، بحث خانواده و فرزند پروری، تحکیم بنیان خانواده و مشاوره خانواده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد افزود: همچنین بحث ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر هم یکی دیگر از مباحثی است که به صورت جدی در این طرح دنبال می شود که انشالله شاهد افزایش توجه جامعه به این دو فریضه مهم باشیم.

منبع: تسنیم
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..