آغاز اجرای طرح نوروزی پلیس راه استان یزد

no-thumbs

فرمانده پلیس راه یزد از آغاز طرح نوروزی با حضور دستگاه های اجرایی مرتبط در این استان خبر داد که تا پایان روز 14 فروردین ماه 96 در حوزه استحفاظی و جاده های زیر پوشش ادامه دارد.

به گزارش یزدی نیوزسرهنگ احمد مظفری  افزود: طرح نوروزی امسال با همکاری و هماهنگی سایر دستگاه های اجرایی ، فرهنگی و امداد رسانی در طول تعطیلات و طبق برنامه مدون اجرا می شود.
وی ادامه داد: در قالب طرح نوروزی ماموران پلیس راه استان بصورت محسوس و نامحسوس در مسیرهای زیر پوشش یزد وظایف خود را در چارچوب مقررات با قوت و همکاری سایر بخش ها و رانندگان انجام می دهند.
این مسئول گفت: بر اساس برنامه ریزی ها و هماهنگی بعمل آمده در کنار یگان های ثابت پلیس در طول جاده های اصلی استان نیز واحد های امداد ، نجات و خدمات رسان نیز مستقر می شوند.
مظفری گفت: همکاری خوب رانندگان با ماموران پلیس در طول اجرای طرح نوروزی و تعطیلات ، رعایت سرعت مطمئنه ، بستن کمربند ایمنی و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از عوامل اصلی کاهش حوادث در جاده ها است .
فرمانده پلیس راه استان یزد با اشاره به آغاز مسافرت ها و موقعیت خاص جغرافیایی استان یزد از عموم رانندگان خواست برای کاهش حوادث احتمالی با دقت و جدیت به مقررات احترام بگذارند.
استان یزد با افزون بر ۶هزار اثر تاریخی و فرهنگی ، نخستین شهر خشت خام و دومین شهر تاریخی جهان دارای بافت تاریخی به مساحت عرصه ۷۴۳ هکتار و مساحت حریم پنج هزار هکتار بوده که در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده و در تعطیلات نوروزی مقصد گردشگران و مسافران داخلی و خارجی است.

بخش نظردهی بسته شده است..