تامین میوه و تره بار نوروزی/ مردم یزد نگران نباشند

no-thumbs

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری یزد گفت: میوه و تره بار مردم برای ایام نوروز به حد کافی تامین شده و مشکلی وجود ندارد بنابراین شهروندان هیچ دغدغه ای نداشته باشند.

به گزارش یزدی نیوزابوالفضل ابویی  افزود: برای تامین میوه و تره بار مردم هم اکنون هشت بازارچه در یزد و برخی از محلات حومه همه روزه میوه مورد نیاز مردم را تامین و به فروش می رسانند.
وی ادامه داد: دو بازاچه دیگر عرضه میوه و تره بار در شهر یزد بر حسب نیاز و طبق مصوبه شورای اسلامی شهر پیش بینی شده که امیدواریم برای تامین رفاه مردم فعالیت خود را آغاز کند.
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری یزد گفت: کار نظارت و بازرسی برنحوه توزیع میوه و تره بار در سطح شهر با حضور بازرسان بصورت جدی و دقیق انجام می گیرد.
ابویی گفت: مردم می توانند در ایام نوزوز هرگونه مشکل یا سوالی دارند با تلفن ۰۹۳۳۱۱۱۱۵۴۶ اعلام کنند که در اسرع وقت موضوع رسیدگی و اقدام لازم بعمل می آید.
وی خاطر نشان کرد: اجرای طرح نظارتی با حضور بازرسان مرتب در طول سال و بخصوص در تعطیلات نوروز انجام می گیرد در این خصوص شاهد همکاری مردم هستیم.
از جمعیت یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر استان یزد حدود ۶۰۰ هزار نفر در شهر یزد زندگی می کنند.

بخش نظردهی بسته شده است..