مدیرکل مدیریت بحران یزد:

قرارداد بیمه حوادث منازل مسکونی در یزد منعقد شد

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد از عقد قرارداد بیمه حوادث منازل مسکونی در استان یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزهادی هادی‌نسب در جلسه دبیران مدیریت بحران شهرستان‌های استان یزد ضمن قدردانی از از دبیران مدیریت بحران شهرستان‌های استان یزد، بر پیگیری و تلاش مضاعف برای به ثمر رساندن سند آموزشی در شهرستان‌های استان یزد تأکید کرد.

وی از دبیران خواست: با تعامل خوب با شهرداری‌ها، بودجه آموزش شهروندی را پیگیری و شهرداری‌ها را ملزم به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه شهروندان کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود از عقد قرارداد بیمه حوادث منازل مسکونی استان یزد خبر داد و خاطرنشان کرد: دبیران مدیریت بحران شهرستان‌ها در زمینه پیگیری و اطلاع‌رسانی این بیمه به عموم مردم و تشویق آنها به بیمه کردن منازل خود و همکاری با نمایندگان بیمه اهتمام کنند.

هادی‌نسب همچنین بر لزوم همکاری دبیران مدیریت بحران شهرستان‌های استان یزد در زمینه اجرایی شدن سند آموزشی مدیریت بحران تأکید کرد.

در این جلسه همچنین مشکلات راه‌های شهرستان میبد، بانک اطلاعات تجهیزات و ماشین‌آلات استان، تجاوز به حریم رودخانه‌ها، حمل و نقل وسایل نقلیه غیرمجاز، تصادفات جاده‌ای، برگزاری مانور، کمبود تجهیزات امدادی شهرستان‌ها نیز مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: فارس

بخش نظردهی بسته شده است..