اجرای موفقیت آمیز طرح پایش سلامت در استان یزد

به گزارش یزدی نیوزمعاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد از اجرای موفقیت امیز طرح پایش سلامت در استان خبر داد.
 سیروس آقابزرگی ضمن اعلام این خبر گفت: ارتقای سلامت جامعه زیر پوشش از اولویت اصلی و همیشگی بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد است که همچنان در سال های آینده با قوت تداوم خواهد داشت.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: ۲۷ هزار جانباز و پنج هزار خانواده شهید زیر پوشش خدمات درمانی بنیاد استان هستند که در طول سال از برنامه های مختلف استفاده می کنند.
وی گفت: ارائه خدمات درمانی در منزل از جمله برنامه های بهداشتی و درمانی برای خانواده‌های شهدا و جانبازان است که طبق برنامه ریزی انجام می شود.
آقا بزرگی افزود: با توجه به  تعاملی که  بین نمایندگی بیمه ایران در استان و بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد وجود دارد مشکلات ما در این بخش کاهش یافته و امید است مابقی مشکلات نیز در آینده نزدیک مرتفع شود.
معاون درمان یزد با اشاره به اجرای طرح عیادت افزود: با هدف رسیدگی و سرکشی و دیدار با ایثارگران بستری در بیمارستانهای استان این طرح به صورت هفتگی و با حضور مدیرکل و سایر مسئولین بنیاد در حال اجرا است.
وی اجرای بیمه تکمیلی افراد تحت پوشش فرزندان شاهد را از عمده مشکلات استان در بخش درمانی دانست و افزود: تاکنون در خصوص پرداخت هزینه های درمانی افراد تحت پوشش با توجه به همکاری شرکت بیمه گر مشکل نداشته ایم و  رضایتمندی ایثارگران در این بخش حاصل شده است.

بخش نظردهی بسته شده است..