۳۸۰۰ کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در یزد

no-thumbs

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: ۳۸۰۰ کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در یزد تجهیز می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزعلی دهقان بهابادی  در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به فعال شدن ستاد نوروزی در آموزش و پرورش یزد، اظهار داشت: امسال مراکز رفاهی و تفریحی آموزش و پرورش استان یزد در راستای پذیرایی از فرهنگیان در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: شاخصه اصلی در اسکان نوروزی حسن خلق، مهمان نوازی و خوش‌خلقی است و وظیفه داریم که به معلمان و همکارانمان که به استان یزد می‌آیند احترام بگذاریم.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از آماده‌سازی ۳۸۰۰ کلاس درس در مدارس استان برای اسکان نوروزی خبر داد و گفت: از این تعداد، دو هزار و ۲۰۰ کلاس در ناحیه یک و دو یزد است.

وی شروع پذیرش برای اسکان در ایام نوروز را ۲۷ اسفند دانست و عنوان کرد: بخشی از مدارس استان از ۲۶ اسفند برای طرح اسکان نوروزی آماده می‌شوند تا زمینه پذیرایی مناسب از مهمانان نوروزی فراهم شود.

دهقان بهابادی بیان کرد: امسال قریب به ۱۰۰ کلاس ویژه در مدارس در نظر گرفته شده که امکانات لازم از جمله تخت و تلویزیون برای آن در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد افزود: در مجموع دو هزار تخته پتو، دو هزار فرش، یک هزار دستگاه یخچال، ۲۲۰ دستگاه ال ای دی و دو هزار عدد بالشت برای تجهیز این کلاس‌ها استفاده شده است.

وی ادامه داد: کلاس‌های ویژه اسکان نوروزی امسال نسبت به سال گذشته ۸۰ درصد افزاش داشته و خدمات لازم در زمینه اسکان توسط نیروهای ستادی آموزش و پرورش استان یزد انجام می‌شود.

دهقان بهابادی ادامه داد: سال گذشته با اسکان ۶۲ هزار خانواده استان یزد رتبه پنجم کشور در زمینه پذیرش مسافران ایام نوروز را به خود اختصاص داده است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ادامه داد: پذیرش مسافران در مدارس ابتدا برای معلمان، بعد از آن برای کارمندان و سایر اقشار مردم که به استان یزد سفر می‌کنند امکان‌پذیر است.

منبع: تسنیم
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..