رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت:

امکان تولید موتورسیکلت برقی در یزد

no-thumbs

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت یزد از امکان تولید موتورسیکلت برقی در استان یزد با همکاری یک شرکت‌های چینی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزکلانتری  در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد با اشاره به پروژه مطالعه پژوهشی و ایجاد بانک اطلاعاتی صنعت استان یزد، اظهار داشت: این بانک اطلاعاتی شامل تمام صنایع استان است که به صورت مداوم بروزرسانی ‌شود.

وی ادامه داد: در ارتباط با پایش وضعیت واحدها و صنایع کوچک در استان یزد همکاری و هماهنگی‌های خوبی انجام شده و اقدامات خوبی هم در این زمینه صورت گرفته است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت یزد با بیان اینکه یکی دیگر از اقداماتی که در استان یزد صورت گرفته، ایجاد کلینیک مشاوره صنعت، معدن و تجارت است، بیان کرد: در این کلینیک با بهره‌گیری از مشاوران برجسته و با تجربه در زمینه‌های حقوقی، مالیاتی، کار و سایر موارد مشاوره‌های رایگان به فعالان این عرصه ارائه می‌شود.

کلانتر به عقد تفاهم‌نامه با پارک علم و فناوری و فن بازار منطقه‌ای جهت استفاده از منابع تحقیقاتی، پژوهشی و نخبگان در راستای مواردی از قبیل عارضه‌یابی تولید، افزایش کیفیت محصولات، کاهش مصرف انرژی اشاره کرد.

وی ادامه داد: در راستای رفع مشکلات صنایع در حوزه مالیات، پژوهشی در حوزه مالیات‌ستانی در استان یزد انجام شد که در این تحقیق، به بررسی مالیات در عرصه‌های مختلف و همچنین وضعیت استان یزد به نسبت دیگر استان‌ها پرداختیم.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت یزد خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در حوزه اقتصاد مقاومتی، میزبانی از هیئت‌های سرمایه‌گذاری خارجی بوده است.

کلانتر ادامه داد: در میزبانی استان یزد از هیئت سرمایه‌گذاری کشور چین، نشستی در مرکزخدمات سرمایه‌گذاری استان یزد برگزار شد که از جمله مباحث مطرح شده در این نشست، امکان ایجاد موتور سیکلت برقی در استان یزد بوده است.

وی گفت: از دیگر اقدامات استان یزد در این حوزه، بررسی وضعیت واحدهای تولیدی که به صورت فصلی و پایش وضعیت کسب و کار آنها و با در نظر گرفته معیارهای اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور انجام شده است.

منبع: تسنیم
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..