خوابگاه‌های دانشگاه یزد تا ۲۵ اسفند دایر است

no-thumbs

معاون دانشجویی دانشگاه یزد از فعال بودن مجموعه خوابگاه‌ها، سالن‌های غذاخوری و رستوران این دانشگاه تا چهارشنبه ۲۵ اسفندماه خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزعلی مروتی اظهار داشت: طبق قوانین صندوق رفاه دانشجویان، ما مکلف به تأمین امکانات رفاهی دانشجویان تا برقراری کلاس‌ها و آزمون‌ها هستیم.

وی بیان کرد: دانشگاه یزد در برخی ایام سال از حد تکلیف هم فراتر رفته و حتی با اتمام امتحانات یا وجود تعطیلات بین دو ترم یا شروع تعطیلات تابستان نیز به دانشجویانی که حضور آنها در دانشگاه ضروری بوده، خوابگاه اختصاص داده است.

مروتی با اشاره به اسکان مهمانان نوروزی گفت: در این ایام حجم مسافرانی که به شهرها و به ویژه مراکز استان مثل یزد سفر می‌کنند، از توان ظرفیت‌های اسکان شهر خارج است و با وجود بیش از ۱۰۰ هزار ظرفیت اسکان ایجاد شده در یزد باز هم پیش‌بینی حاکی از کمبود ظرفیت است.

معاون دانشجویی دانشگاه یزد عنوان کرد: حال در این شرایط که دانشگاهیان از اقصی نقاط کشور به یزد می‌آیند، با وجود ظرفیت خوابگاهی آزاد، عدم استفاده از آن، سزاوار نیست.

وی با اشاره به تجهیز پردیس خوابگاهی یک برای اسکان مهمانان نوروزی گفت: تأمین محل اسکان مهمانان نوروزی در راستای مسؤولیت اجتماعی دانشگاه و اسکان مهمانان در دانشگاه به نوعی خدمت به جامعه دانشگاهی کشور است و به طور قطع جنبه مالی و درآمدی آن دارای اهمیت به مراتب کم‌تری است.

منبع: فارس
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..