درآستانه چهارشنبه سوری:

یکصد هزار عدد مواد محترقه در یزد کشف شد

فرمانده انتظامی استان یزد از افزایش کشف 115 درصدی مواد محترقه در سالجاری در این استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد و گفت: اخیرا یکصد هزار عدد مواد محترقه در این خطه کشف و ضبط شده است.

به گزارش یزدی نیوزسردار ایرج کاکاوند  در نشست با خبرنگاران استان یزد افزود: این مواد توسط ماموران پلیس و با همکاری مردم و خانواده ها بدست آمده است .
وی با اشاره به آیین های چهارشنبه آخر سال افزود: برای تحقق نظم و امنیت در روز چهارشنبه آخر سال توسط پلیس طرح های مختلفی پیش بینی شده است.
کاکاوند گفت: برای انجام بهتر برنامه ها قطعا به همکاری مردم و خانواده ها سخت نیاز است و امیدواریم در سایه تعامل شاهد کاهش حوادث در چهارشنبه سال آخر سال باشیم.
این مسئول تصریح کرد: مردم و خانواده ها باید در صورت مشاهد هرگونه تخلف در فروش مواد محترقه موارد را در اسرع وقت به پلیس ۱۰۰ اطلاع تا اقدام های لازم بعمل آید.
کاکاوند گفت: پلیس همواره در کنار مردم است و مخالف شادی آنها نیست ولی همه باید به حفظ آرامش و امنیت جامعه احترام بگذرند مقررات را کامل رعایت کنند.
فرمانده انتظامی استان یزد در ادامه از همکاری مردم و خانواده ها و همچنین اصحاب رسانه با پلیس در بخش های مختلف در یکسال گذشته قدردانی کرد.
کاکاوند در ادامه به عملکرد پلیس استان اشاره و تصریح کرد: تمام شاخص ها توسط پلیس های تخصصی استان نشان دهنده توفیق های خوب در ابعاد مختلف است.
وی گفت: امسال ۳۰ تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده و شاهد کاهش ۸۴ درصدی انواع سرقت ها در استان هستیم که نقش همکاری مردم و آمادگی پلیس را نشان می دهد.
فرمانده انتظامی استان یزد گفت: کاهش ۱۴ درصدی تلفات و ۱۸ درصدی مصدومان و مجروحان در حوادث راهنمایی و رانندگی از دیگر موفقیت های امسال پلیس یزد است.
کاکاوند گفت: طرح های نوروزی پلیس از ۲۶ اسفندماه برای برقراری نظم و امنتیت و کنترل ورود و خروج مسافران در سطح استان آغاز می شود.
وی افزود: همه تمهیدات لازم در بخش های اجتماعی ، انتظامی و فرهنگی در طول تعطیلات نوروزی برای مسافران که از اقصی نقاط کشور به یزد سفر می کنند پیش بینی شده است .
هرچند حوادث چهارشنبه آخر سال در استان یزد در مقایسه با بسیاری از استان ها کمتر است اما همه ساله در این ایام شاهد برخی حوادث ناگوار هستیم که توجه خانواده ها را می طلبد.
استان یزد با یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در مرکز جغرافیایی ایران قرار دارد.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..