همایش «افتخار ۲۳ » در استان یزد برگزار شد

no-thumbs

همایش بزرگ «افتخار ۲۳» با حضور مسئولان استانی و ۶۰ نفر از دانش آموزان برگزیده استان در تالار معلم شهیدان پاکنژاد برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوزاحمد شیرزاد، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در این مراسم اظهار کرد: استان یزد با ۵۳,۷ درصد قبولی در کنکور سراسری ۹۵ بالاترین رتبه قبولی را هم از بعد کمی و هم از بعد کیفی را به دست آورده است که این امر نشان هندده استعداد نخبه شدن و توانا شدن مغزهای متفکری است که می تواند این ملت را به سوی آینده خوب پیش ببرد.
شیرزاد افزود : امروز میزبان رتبه های زیر ۱۰۰ کشوری در کنکور سراسری سال ۹۵، برگزیدگان کشوری جشنواره بین المللی جوان خوارزمی، دارندگان مدال های المپیاد علمی و رتبه های برتر مسابقات علمی و عملی هستیم.
وی موفقیت دانش آموزان را در گرو همراهی و همدلی مسئولان و معلمان استان، مشارکت همه جانبه اولیاء، خیران مدرسه ساز و تلاش دانش آموزان بیان کرد و با قدردانی از آنان گفت: امسال شاهد رشد قابل توجهی درفاصله درصد قبولی با استان های دیگر بودیم.
سیدابوالفضل موسوی، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تجلیل از تداوم صدر نشینی و موفقیت دانش آموزان یزدی برای بیست و سومین سال متوالی در کنکور سراسری اظهار کرد: این موفقیت مرهون تلاش سه جانبه معلمان، دانش آموزان و اولیاء آنان است.
موسوی با اشاره به  ۲۳ سال کسب رتبه اول استان یزد در پذیرش ورودی دانشگاه ها افزود: باید استان یزد را در جهتی پیش ببریم که در همه زمینه ها از جمله صنعت و معدن، بهداشت و درمان و گردشگری نیز به رتبه اول کشور و بین المللی ارتقاء یابد.

منبع: ایکنا

بخش نظردهی بسته شده است..