با حضور معاون وزیر تعاون :

مراسم ثبت رکوردهای ملّی تعاونی تبلیغات پرواز

مراسم ثبت رکوردهای ملّی شرکت تعاونی پیشگامان رسانه و آگهی زبده (پرواز ) با حضور مهندس کلانتری معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسوولان کشور و استان برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، مراسم ثبت رکوردهای ملی تعاونی تبلیغات پرواز با حضور«سیدحمید کلانتری» معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حجت‌الاسلام والمسلمین حسن معزالدینی» امام جمعه موقت یزد، «سیدعلی عزالدینی» معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، «ماشاالله عظیمی» دبیرکل اتاق تعاون ایران، «محمدرضا رضایی نژاد» مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان و جمعی از مدیران و مسئولان استان  و مدیران ستادی اتحادیه تخصصی پیشگامان در سالن همایش تالار یزد برگزار شد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم با بیان اینکه تعاونی ها به عنوان یکی از نهادهای مؤثر و کارآمد در اقتصاد جهانی محسوب می شوند، بیان کرد: گسترش فرهنگ تعاون و توسعه برنامه های اقتصادی مبتنی بر اندیشه تعاونی و مشارکت پذیری راه نجات و موجب رویش اقتصاد کشور است.
«سیدحمید کلانتری» ادامه داد: تعاونی اقتصاد اجتماعی است که به منافع جامعه توجه دارد و اگر فرهنگ تعاون به طور صحیح، مطابق با اندیشه حضرت آیت الله شهید بهشتی(ره) و قانون تعاونی در کشور گسترش یابد دیگر شاهد فقر، تبعیض و بی عدالتی نخواهیم بود.
وی گروه تعاونی پیشگامان کویر را یکی از تعاونی های موفق در کشور دانست که در عمر نسبتا کوتاه خود توانسته است با تشکیل نزدیک به ۳۲ شرکت تعاونی دستاوردهای ارزشمندی برای استان و کشور داشته باشد.
کلانتری در بخش دیگری از سخنان خود دانش تبلیغات در جامعه امروز را یک دانش بسیار دقیق، مبتنی بر علم روانشناسی و حساس دانست و گفت: در کنار مجهز شدن به فناوریهای جدید و علوم نرم افزاری لازم است در تبلیغات به اصالتهای فرهنگی و ارزشهای اعتقادی نیز پایبند باشیم.
معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: تعاونی تبلیغات پرواز با محوریت دانش بنیان تأسیس شده و با استفاده از نوآوری، خلاقیت، جوان باوری و تجربه های ارزشمند به فعالیت می پردازد.
کلانتری در پایان سخنان خود تأکید کرد: در تبلیغات باید برند استان یزد به عنوان استانی با مردم صادق، درستکار و پاک حفظ شود؛ از دروغ و بزرگ‌نمایی کاذب پرهیز گردد و ارزشها و اصالتهای انسانی و احترام به حقوق مشتری حفظ شود.
محمدرضا رضایی نژاد مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان نیز در این مراسم با بیان اینکه افتخار ما این است که هر موفقیتی که کسب کرده ایم به عنوان تعاونی بوده است، گفت: یکی از ارکان مهم اقتصاد کشور تعاونی است و گروه تعاونی پیشگامان توانسته سرمایه های خُرد مردم را جمع کند و با جلب اعتماد مردم در کارهای بزرگ و زیربنایی سرمایه گذاری کرده و موفقیتهای خوبی را در سطح استان و کشور به دست آورد.
مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان شناسایی و بهره مندی مناسب از فرصتها را به عنوان عامل مهم در موفقیت و ارزش آفرینی عنوان کرد و مهارت فرصت شناسی را ویژگی بارز تعاونی تبلیغات پرواز دانست.
گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح، رکوردهای ملّی تعاونی تبلیغات پرواز با دو عنوان «بزرگ‌ترین تعاونی تبلیغات» و «دارنده بیشترین  فضای تبلیغاتی محیطی جمهوری اسلامی ایران» به ثبت رسید.

بخش نظردهی بسته شده است..