تازه ترین کشفیات و اقدامات انتظامی استان یزد

no-thumbs

رئیس پلیس آگاهی استان یزد از کشف سه هزار و 500 کیلوگرم شکلات غیربهداشتی در بازرسی از یک کارخانه شکلات سازی در شهرک صنعتی یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزسرهنگ حسین رضایی گفت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر فعالیت غیرقانونی یک کارخانه شکلات سازی در شهرک صنعتی یزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی ادامه داد: با تحقیقات ماموران پلیس مشخص شد مسئولان کارخانه مدتی
است که غیرفعال بودن کارخانه را به مبادی ذیربط اعلام کرده ولی این کارخانه به صورت مخفیانه و غیرقانونی در حال فعالیت می باشد.
رضایی ضمن اشاره به اخذ مجوز قضائی و بازرسی از این کارخانه تولید موادخوراکی افزود: ماموران پلیس در بازرسی انجام شده این مقدار انواع موادخوراکی شامل شکلات، کرم کاکائو، پودر کاکائو دست ساز و غیربهداشتی را کشف کردند.
رئیس پلیس آگاهی یزد با بیان اینکه تولید موادخوراکی در این کارخانه به صورت غیرمجاز بوده افزود: همچنین در این کارخانه علامت تاییدیه سازمان غذا و دارو بدون نظارت مسئول فنی بر روی موادتولیدی درج می شد.
رضایی ضمن اشاره به تحویل موادخوراکی کشف شده به سازمان غذا و داروی استان یزد افزود: در این خصوص یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده قضائی به دادسرا تحویل داده شد.
رئیس پلیس آگاهی استان یزد در خاتمه از شهروندان خواست در صورت اطلاع از
فعالیت غیرقانونی شرکت ها و کارخانجات تولیدی، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰
به پلیس اعلام کنند.
***
فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: ماموران گشت پلیس این شهرستان سارق منازل را شناسایی و دستگیر کردند متهم به هشت فقره سرقت منزل در دیگر استان ها اعتراف کرد.
سرهنگ سیدرضا صادقیان افزود: ماموران گشت انتظامی اردکان هنگام گشت زنی در سطح شهر به فردی۳۲ ساله مشکوک و او را برای بازجویی به اداره پلیس منتقل کردند.
وی ادامه داد: متهم ضمن اعتراف به این تعداد فقره سرقت منزل در دیگر استان ها به دادسرا معرفی و با دستور مقام قضائی روانه زندان شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اردکان افزود: متهم با ورود به این شهرستان قصد سرقت از منازل را داشت که قبل از انجام هرگونه عمل مجرمانه ای توسط گشت انتظامی شهرستان دستگیر شد.
***
فرمانده انتظامی شهرستان تفت گفت: ماموران پلیس این شهرستان با انجام عملیات ایست و بازرسی ضمن توقیف ۲ دستگاه تریلی هوو ۲۸۴ راس دام قاچاق را کشف کردند.
سرهنگ احمد غلامزاده افزود: در راستای مقابله با واردات دام های قاچاق فاقد مجوزدامپزشکی ماموران پلیس این شهرستان با انجام عملیات ایست و بازرسی ۲دستگاه تریلی هوو را که با محموله دام از جنوب غرب کشور عازم کرج بودند را برای بررسی مدارک متوقف کردند.
وی ادامه داد: با بررسی ماموران پلیس مشخص شد که محموله تریلی ها این تعداد گوسفند خارج از شبکه دامپزشکی است که به همین منظور خودروها به دامپزشکی
استان منتقل شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان تفت ارزش برآورد شده این دام ها را ۲میلیارد و
۱۰۰ میلیون ریال بیان کرد و گفت: در این خصوص ۲ متهم دستگیر و به مراجع
قانونی معرفی شدند.
***
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خاتم از کشف ۷۱۶ ثوپ پوشاک قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال خبر داد.
سرهنگ غلامرضا کشوری گفت: ماموران انتظامی شهرستان با کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی ۴۰۵ مشکوک و آن را توقیف کردند.
وی افزود: در بازرسی انجام شده از این خودرو این تعداد ثوپ پوشاک قاچاق فاقد مجوز قانونی کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خاتم خاطر نشان کرد: در این خصوص
یک نفر متهم دستگیر و پرونده مقدماتی تشکیل شد.
***
ماموران پلیس راهور یزد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ را با ۳۷ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال خلافی معوقه توقیف و روانه پارکینگ کردند.
سرهنگ منصور جمشیدی افزود: ماموران پلیس راهور شهرستان یزد یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ را در بلوار 'شهید دشتی شهر یزد به علت تخلف رانندگی متوقف کردند.
وی ادامه داد: پس اخذ استعلام که از وضعیت خلافی این خودرو به عمل آمد
مشخص شد که خودرو دارای این میزان جریمه معوقه می باشدو به همین منظور خودرو به پارکینگ منتقل شد.
رئیس پلیس راهور شهرستان یزد افزود: اکثر جریمه های این خودرو توسط دوربین های کنترل سرعت در سطح شهر یزد بوده و بیشتر مربوط به سرعت غیرمجاز است.
محورهای مواصلاتی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال – جنوب کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..