جشنواره «دست‌های کوچک، اندیشه‌های بزرگ» در یزد

به گزارش یزدی نیوزدانش‌آموزان دبستان امام رضا (ع) یزد ۱۳ کلاس این دبستان را در قالب جشنواره «دست‌های کوچک، اندیشه‌های بزرگ» به کارگاه آموزشی تبدیل کرده و از تجربیات مربیان خود در زمینه‌های مختلف بهره‌مند شدند.

در این جشنواره ۴۱۰  دانش‌آموز دبستان امام رضا (ع) با راهنمایی مربیان خود به ساخت کاردستی‌های مختلف متناسب با عید نوروز، سبک زندگی ایرانی، تغذیه مناسب و … پرداختند.

والدین دانش‌آموزان نیز از کلاس‌های درس که هر یک به کارگاهی آموزشی و نمایشگاهی از فعالیت‌های دانش‌آموزان تبدیل شده بود، بازدید کردند.

این جشنواره با تلاش علیرضا مهران‌پور مدیر دبستان امام رضا (ع) و جمعی از مربیان، دانش‌آموزان و والدین دانش‌آموزان دبستان امام رضا (ع) یزد برگزار شد.

میرجلیلی، رئیس اداره آموزش ابتدایی دوره دوم اداره کل آموزش و پرورش، بهادرزاده رئیس اداره آموزش ابتدایی دوره اول اداره کل آموزش و پرورش، زارع معاون آموزش ابتدایی ناحیه دو یزد، سید ضیاء طباطبایی معاون پرورشی ناحیه دو یزد، حاجی احمدی کارشناس مسؤول آموزش ابتدایی ناحیه دو یزد و جمع دیگری از کارشناسان آموزش و پرورش اداره کل و ناحیه دو یزد نیز در این مراسم حضور یافتند.

منبع: فارس

بخش نظردهی بسته شده است..