خبرهای کوتاه ورزشی در استان یزد

به گزارش یزدی نیوز،تیم شهدای بافق با کسب عنوان قهرمانی به عنوان نماینده فوتبال استان یزد در فصل آینده در لیگ کشور حضور خواهد یافت .
در هفته بیست و دوم و پایانی مسابقات ، تیم تندیس زارچ یک بر صفر تیم آریا یزد را شکست داد و میرک کیش مهریز در خانه سه بر ۲ از سد تیم پاس شهرستان خاتم گذشت.
همچنین تیم مهربد میبد در یک بازی پرگل با نتیجه هفت بر یک سرخ پوشان یزد را شکست داد و فرانتک اشکذر نیز سه بر ۲ حریف خود تیم پاس شهرداری بفروئیه میبد را شکست داد.
در مسابقات دیگر تیم کاشی عمارت میبد در خانه چهار بر یک مغلوب شهدای بافق شد و محبان انصار بافق نیز سه بر صفر مهمان خود تیم موعود اردکان را از پیش رو برداشت.
مسابقات فوتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان استان یزد با حضور ۱۲ تیم در قالب یک گروه و بطور دوره ای و رفت و برگشت برگزار شد.
استان یزد در لیگ های برتر استانی حدود ۶۰ تیم و در لیگ های کشوری ۲۰ تیم دارد.
۷۵۳۶/ خبرنگار:کاطم سبحان زاده**
******
تیم تنیس روی شهرستان یزد به مقام قهرمانی سومین المپیاد ورزشی دارالعباد دست یافت .
به گزارش خبرنگار ایرنا ، مسابقات تنیس روی میز سومین دوره المپیاد ورزشی دارالعباده به میزبانی شهرستان میبد و با حضور هشت تیم برگزار شد که در پایان تیم یزد به مربیگری سعید احرام پوش اول، تیم مهریز به مربیگری حسین زارع دوم و تیم میبد به مربیگری مصطفی حاجی رشیدی سوم شدند.
پس از بازی های تیمی ، مسابقات انفرادی با حضور ۳۰ بازیکن به صورت حذفی برگزار شد که سید محمد جواد مروستی زاده اول، سید ابوالفضل مدرسی دوم، سید احسان دشتی و علی محمد زاده از مهریز مشترکا سوم شدند.
سرداوری این مسابقات بر عهده محمد حسین کبودساز داور بین المللی بود که اکبر علیزاده او را در این امر یاری می کرد.
سومین المپیاد ورزشی در ۲۰ رشته تا پایان اسفندماه برگزار می شود.
استان یزد ۴۷ هیات ورزشی و ۶۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد .
شهرستان میبد در ۵۰ کیلومتری یزد واقع شده است .
۷۵۳۶/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**
*****
رئیس هیات تیراندازی با کمان اردکان گفت: بخشی از تلاش های انجام گرفته برای استعدادیابی این رشته ورزشی در اردکان طی مسابقات دارالعباده عینیت یافت و این شهرستان توانست بیشترین مدال طلا را در این دوره از مسابقات به دست آورد.
علی اسدیان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در سومین دوره مسابقات المپیاد دارالعباده در رشته تیراندازی، کمانداران اردکانی توانستند با کسب چهار مدال طلا از مجموع هشت مدال، در ۲بخش بانوان و آقایان، ضمن قهرمانی در بخش های مختلف، بیشترین مدال طلا را در بین هیات های ورزشی اردکان برای کاروان المپیاد شهرستان به ارمغان بیاورند و نتیجه ای قابل تحسین را به جای بگذارند.
وی تصریح کرد: هیات تیراندازی با کمان اردکان چند سالی از راه اندازی آن نمی گذرد و در سالجاری سرمایه گذاری بر ورزش پایه را به جد در دستور کار خود قرار داده و سعی دارد به دور از هر گونه حاشیه، به هدف تعیین شده خود مبنی بر حضور چند کماندار از اردکان در تیم ملی، در سالهای آینده جامه عمل بپوشاند .
اسدیان افزود: استعدادیابی در مدارس و حضور مستمر مربیان تیم ملی در اردکان، از برنامه های آتی هیات تیراندازی با کمان شهرستان اردکان در سال آینده می باشد.
وی با قدردانی از شرکت برسام و فولاد غدیر برای حمایت از این مسابقات گفت: میزبانی شایسته و سطح فنی مطلوب این دوره از مسابقات موجب تحسین حاضران شد و امیدوارم در سال ۹۶شاهد میزبانی ۲دوره مسابقات در سطح ملی و استانی در شهرستان اردکان باشیم.
۵۵ نفر ورزشکار در رشته تیراندازی با کمان در اردکان فعال هستند.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..