سی و هفتمین طرح خیری در استان یزد

به گزارش یزدی نیوزسی و هفتمین طرح خیری استان یزد تحت عنوان آموزشگاه ابتدایی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش یزد و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز یزد کلنگ زنی شد.
 محمد علی خواجه مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز یزد در این مراسم ساخت آموزشگاه ارگ رضوانشهر را به عنوان سی و هفتمین طرح خیری طی سال جاری عنوان کرد و گفت: این آموزشگاه ۶پایه با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ متر و به‌صورت تلفیقی از معماری مدرن و سنتی ساخته خواهد شد.
محمد علی شاه حسینی فرماندار اشکذر نیز بابیان اینکه طی سال‌های اخیر در این شهرستان طرح‌های خیری فراوانی به‌ویژه در حوزه آموزش انجام‌ گرفته است اظهار داشت: آغاز ساخت این آموزشگاه که چهارمین مدرسه ساخته‌شده از خیر رضوانشهری است نمونه بارزی از این فعالیت‌هاست.
وی افزود: فعالیت‌های خیری زمانی ماندگار و میراثی جاودانه خواهد بود که باهدف خدمت‌رسانی به مردم و در راستای رضایت پروردگار و نیت صادق انجام‌گرفته باشد.
از دیگر برنامه های مدیرکل آموزش و پرورش یزد در سفر خود به شهرستان اشکذر بازدید از چند مدرسه غیر مقاوم و قدیمی این شهرستان و ارائه دستور لازم برای بهسازی آن و نیز ادای احترام به شهید مختاری مربی تربیتی شهرستان ونیز دیدار با مادر این شهید بود.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..