پذیرش ۹۴ هزار مشترک گاز طبیعی در استان یزد

no-thumbs

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت: در طول فعالیت دولت تدبیر و امید 94هزار مشترک در استان جذب شد و تعداد اشتراک نصب شده به 218 هزار انشعاب و مشترکان به 397 هزار مشترک رسیده است.

به گزارش یزدی نیوزمنوچهر فلاح در تشریح عملکرد و خدمات انجام شده در حوزه گازرسانی در دوران فعالیت دولت تدبیر و امید گفت: از سال ۹۲ تاکنون بیش از ۲۷ هزار انشعاب در حوزه شهری و ۱۵ هزار انشعاب در حوزه روستایی، بیش از ۴۲ هزار انشعاب گاز طبیعی در دولت یازدهم نصب شده است.
وی افزود: انشعاب های جذب شده موجب جذب حدود ۷۳ هزار مشترک در حوزه شهری و بیش از ۲۱ هزار مشترک در حوزه روستایی شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان یزد ادامه داد: با گازرسانی به یک هزار و ۴۲۷ گلخانه و ۲۱۳ کوره در دولت تدبیر و امید، ۲ هزار و ۷۳۳ گلخانه و ۲۶۳ کوره در استان یزد به شبکه گاز طبیعی متصل شده است.
فلاح خاطرنشان کرد: با گازرسانی به ۲ هزار و ۴۹۵ واحد صنعتی عمده و جزء که موجب جایگزینی بیش از ۸۱۶ هزار متر مکعب گاز طبیعی در بخش صنعت شده مجموعاً ۶ هزار و ۲۲۴ واحد صنعتی عمده و جزء به شبکه گاز طبیعی وصل شده است.
به گفته وی، با گازرسانی به چهار شهر استان، ۱۹ شهر از ۲۰ شهر استان و همچنین با گازرسانی به ۱۶۷ روستا در دولت یازدهم، ۳۱۶ روستا از مجموع ۵۴۲ روستای دارای شرایط گازرسانی از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند.
این مسئول در عین حال یادآور شد: با توجه به پیشرفت ۹۵ درصدی عملیات گازرسانی در استان یزد که موجب جایگزینی سوخت پاک گاز طبیعی به جای سوخت های فسیلی شده این استان در زمره استان های سبز در سطح کشور به حساب می آید.
هم اکنون در استان یک میلیون و ۸۰ هزار نفری یزد، ۹۹ درصد جمعیت شهری، ۷۳ درصد جمعیت روستایی و در مجموع ۹۵ درصد جمعیت استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار است.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..