تفت با شعار «خدمت متفاوت» به استقبال نوروز می رود

به گزارش یزدی نیوزاگر در استان یزد ساکن باشید؛ قطعا آوازه شهرستان تفت را شنیده اید و حتما یکبار هم که .شده برای حضور در این شهرستان و گذراندن اوقات فراغت قرار داده اید

شهرستان ییلاقی تفت که در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع‌شده سرسبزترین روستاهای استان یزد را در دل خود جای‌داده و در فصول مختلف سال و به‌ویژه بهار و تابستان میزبان خیل گرمازدگان است.

شاید بسیاری از کسانی که از دیگر نقاط کشور به استان یزد سفر می‌کنند باور نداشته باشند که یزد خشک و کم آب ،از وجود مناطقی همچون ده بالا ، طزرجان، سانیج، اسلامیه، دره گاهان،تامهر، عقابکوه و علی آبادبرخوردار باشد.

این شهرستان به علت داشتن آب‌وهوای مناسب ،چشم‌اندازهای زیبا و روستاهای ییلاقی زبانزد خاص و عام بوده و این مکان‌ها مقصد بسیار خوبی برای پذیرش مهمانان تابستانی و گردشگران و تورهای استان است.

شهر تفت به‌عنوان شهر نمونه طبیعی گردشگری مقصد قطعی بسیاری از گردشگرانی است که در ایام نوروز به استان یزد می آیند.

میزان آمادگی تفت برای استقبال از میهمانان نوروزی موضوع مهمی است که «ستاد خدمات سفر های نوروزی شهرستان تفت» وظیفه عمده و اصلی را در این بین بر عهده دارد.

معاون فرماندار تفت در گفتگو با خبرنگار صبح تفت،، به تشریح روند فعالیت این ستاد پرداخت و گفت: قدمت تاریخی و برخورداری از اقلیم و طبیعت کم نظیر شهرستان تفت، ویژگی ها و پتانسیل های عظیمی را در حوزه گردشگری به این شهرستان بخشیده است.

«ناصر دهقانی» افزود: تعطیلات نوروزی بهترین فرصت برای معرفی توانمندی ها تفت در جهت رونق هر چه بیشتر شهرستان در بخشهای مختلف است.

وی با اعلام انتخاب شعار«خدمت متفاوت» برای نوروز ۹۶ تصریح کرد: شعار نوروز امسال با عنوان «خدمت متفاوت» انتخاب شده که لازم است مطابق با این شعار، اقدامات و فعالیت های شایسته  و متفاوت تری نسبت به گذشته در راستای استقبال از مسافران و مهیا شدن برای آغاز سال جدید صورت پذیرد.

این مقام مسئول از پیش بینی مکان های ویژه گردشگری در شهر تفت با عنوان «نوروزگاه» خبر داد و گفت: عمومی سازی فضای نوروز نیازمند توجه ویژه به نوروزگاه ها است؛.

«دهقانی» ادامه داد: مراکزی همچون حسینیه حضرت امام(ره)، مساجد و امام زادگان متبرک شهرستان تفت بهترین نوروزگاهها برای آغاز سال جدید می باشند چرا که وجه مذهبی و اعتقادی این اماکن مقدس، جایگاهی خاص و متفاوت را برای آغاز سال جدید برای آحاد مردم فراهم می آورد.

معاون فرماندار تفت در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم همچون سالیان گذشته به خوبی از میهمانان نوروزی تفت استقبال کنیم.

صبح تفت 
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..