انتخاب اعضای هیات رئیسه دفتر نمایندگی خانه احزاب یزد

no-thumbs

اعضای هیات رئیسه دفتر نمایندگی خانه احزاب استان یزد شامل رئیس، نایب رئیس اول، نایب رئیس دوم، منشی و خزانه دار انتخاب شدند.

به گزارش یزدی نیوزانتخابات نخستین هیات رئیسه دفتر نمایندگی خانه احزاب استان پس از تعیین اولویت مدیریت دوره ای این خانه برای ارکان هیأت رئیسه، به صورت رأی مخفی و با حضور بازرسان اصلی و علی‌البدل برگزار شد که پس از شمارش آرا، عبدالرضا دهستانی از انجمن اسلامی معلمان به عنوان رئیس، محمدحسین صداقت از جامعه اسلامی مهندسین به عنوان نایب رئیس اول و سیدمحمدحسین موسوی‌زاده از حزب اعتدال و توسعه به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شدند.
همچنین علی زابلی از کانون تربیت اسلامی به عنوان منشی و علی‌اصغر رضایی از مجمع اسلامی بانوان، به عنوان خزانه دار دفتر نمایندگی خانه احزاب استان یزد برگزیده شدند.
مدیرکل دفتر امورسیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد در این نشست با تشریح آیین‌نامه انتخابات هیئت رئیسه و نحوه تقسیم مدیریت خانه احزاب به صورت دوره ای گفت: بنا بر توافق شورای اجرایی خانه احزاب یزد و با انجام قرعه‌کشی مقرر شد دوره اول مدیریت خانه احزاب در استان را اصلاح طلبان و در دوره های بعد به ترتیب اصولگرایان و مستقلین و اعتدالگرایان عهده دار شوند.
محمد محامدی با تاکید بر تعامل و همگرایی احزاب استان فارغ از مباحث سیاسی، گروهی و جناحی افزود: آغاز به کار خانه احزاب استان نقش مهم و تاثیرگذاری در ارتباط و هماهنگی احزاب و تشکل های سیاسی استان دارد که این ارتباط به همگرایی می انجامد و زمینه فعالیت مطلوب تر احزاب را فراهم می کند.
وی خاطرنشان کرد: از احزاب استان انتظار می رود برای مشارکت آگاهانه و حضور حداکثری مردم در انتخابات دوازدهمین دورۀ انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دورۀ شوراهای اسلامی شهر و روستا، افزایش آگاهی‌های جامعه نسبت به وظایف شوراهای اسلامی و تاثیرانتخاب درست مردم بر آبادانی کشور، گامی اساسی بردارند.
هیات رئیسه دفتر نمایندگی خانه احزاب استان یزد شامل رئیس، نایب رئیس اول، نایب رئیس دوم، منشی و خزانه دار است و مدیریت آن به صورت دوره ۶ ماهه بین سه فراکسیون تقسیم می شود.
انتخابات نخستین هیأت رئیسه دفتر نمایندگی خانه احزاب استان با حضور مدیرکل دفتر امورسیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و اعضای شورای اجرایی خانه احزاب یزد در سالن شهید موحدین استانداری برگزار شد.
خانه احزاب استان یزد با مشارکت سه جناح اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقل روز ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ به صورت رسمی افتتاح شد.
هم اکنون ۲۲ حزب سیاسی در استان یزد مشغول به فعالیت هستند.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..