معرفی خرانق به‌ عنوان دهکده جهانی

no-thumbs

بهره‌مندی از جاذبه‌های طبیعی، گردشگران ایرانی و خارجی بسیاری را مشتاق سفر به منطقه خرانق کرده است.

به گزارش یزدی نیوزمجتبی خالصی بخشدار خرانق طی نشستی گفت: با توجه به اینکه بخش خرانق یکی از دروازه‌های ورودی به شهرستان اردکان و محور تردد زائران رضوی و محل اسکان مسافران است، باید ضمن تکریم مسافران، تمام تمهیدات برای امنیت و تسهیل خدمات به مسافران فراهم شود.

وی با بیان اینکه خرانق در حوزه گردشگری دارای ظرفیت‌های مهمی است، افزود: خرانق به لحاظ بهره‌مندی از آب‌ و هوای مناسب و نیز وجود آثار باستانی و تاریخی منحصربه‌ فردی که در روستاهای آن وجود دارد، گردشگران ایرانی و خارجی بسیاری را مشتاق سفر به این منطقه کرده است.

بخشدار خرانق با بیان اینکه هدف ما از گذشته تاکنون معرفی خرانق به‌ عنوان دهکده جهانی بوده است، تصریح کرد: خرانق بزرگترین بخش در کشور است و ظرفیت‌های بسیاری برای گردشگری دارد.

خالصی اظهار کرد: شرایط ویژه بزرگترین بخش ایران در فصل بهار با توجه به طبیعت بکر در مناطق کوهستانی، باعث جذب گردشگر در نوروز می‌شود ضمن اینکه وجود کویر گسترده در کنار مناطق تاریخی و کوهستانی، چشم‌انداز‌های بی‌نظیری ایجاد کرده که اغلب گردشگران را به سمت خود جذب می کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به همه شرایط یاد شده، لازم است کارکنان بخشداری و مسؤولان این بخش علاوه بر اجرای مأموریت اداری، مأموریت انسانی خود را نیز به نحو احسن انجام دهند.

بخشدار خرانق، ورودی‌های روستاها را یکی از شاخصه‌های مهم جذب گردشگر دانست و گفت: لازم است دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش خرانق در این زمینه هماهنگی بیشتری به ویژه در زمینه بهداشت محیط داشته باشند.

بخش نظردهی بسته شده است..