یک مقام مسئول:

۱۰۰۰ تن میوه تنظیم بازار شب عید در یزد توزیع می‌شود

مدیر تعاون روستایی استان یزد از توزیع بیش از یک هزار تن میوه تنظیم بازار ویژه شب عید در سطح استان یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزعلی جهازی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به روند فعالیت سازمان تعاون روستایی در کشور و استان یزد اشاره کرد و گفت: ما متولی تعاونی‌هایی هستیم که در بخش تعاونی و کشاورزی نیاز است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان تعاون روستایی آن قسمت از تعاونی‌هایی که از طرف جهاد کشاورزی اعلام نیاز می‌شوند را تشکیل می‌دهد تا نیاز استان و کشور در این زمینه‌ها برطرف شود.

مدیر تعاون روستایی استان یزد افزود: در استان یزد نزدیک به ۱۱۲ تشکل داریم که بالغ بر یک‌صد هزار نفر تحت پوشش این تشکل‌های فراگیر هستند.

جهازی خاطرنشان کرد: تعاون روستایی دو وظیفه تصدی‌گری و بحث حاکمیتی را دنبال می‌کند که در بحث تصدی‌گری دولتی اقدام به خریدهای تضمینی محصولات کشاورزی از جمله گندم و جو و هر محصول کشاورزی که قیمت کف بازار از قیمت تضمینی اعلام شده توسط دولت پایین‌تر می‌آید می‌کنیم.

وی بیان کرد: امسال بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ تومان شیر به صورت تضمینی از دامداران با قیمت یک هزار و ۳۰۰ تومان خریداری کردیم و با تبدیل آن به شیرخشک خام پول را به دامدار بازگرداندیم.

مدیر تعاون روستایی استان یزد خاطرنشان کرد: در بحث تنظیم میوه شب عید، سازمان تعاون روستایی استان یزد در دوسال قبل بالغ بر دو هزار تن میوه تامین و توزیع کرد.

جهازی افزود: امسال هم بالغ بر یک هزار تن میوه تدارک دیده شده که قسمت اعظم آن حمل شده و در سردخانه های یزد است و مابقی را هم در حال تدارک هستیم که وارد استان یزد شود.

وی در ارتباط با زمان توزیع میوه تنظیم بازار در سطح بازار گفت: تعیین زمان توسط کمیته مشخصی که در این زمینه تصمیم‌گیری می‌کند اعلام و میوه‌ها با قیمت مصوب توزیع می‌شود.

منبع: ایسنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..