۱۰میلیارد ریال به مدارس صدرا در استان اختصاص یافت

no-thumbs

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در سال تحصیلی جاری 10میلیارد ریال از سوی این اداره کل به مدارس صدرا در سطح استان اختصاص یافته است.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی  اظهارکرد: به برکت انقلاب اسلامی در سال های اخیر در مجموع ۱۰ مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا در یزد و اکثر مناطق و شهرستان های استان یزد تاسیس شده است.
وی بابیان اینکه هم اکنون ۹۵۰ نفر دانش آموز دختر و پسر زیر پوشش مدارس صدرا هستند افزود: تربیت نیروی کارآمد و متعهد از اهداف مهم راه اندازی مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد همچنین خاطرنشان کرد: به مناسبت دهه فاطمیه بیش از۳۵۰روحانی و مبلغ دینی از یزد و حوزه های علمیه به نقاط مختلف استان یزد اعزام شدند.
وی بابیان اینکه دراستان بیش ازیکهزار و ۴۰۰ هیئت عزاداری ثبت شده فعالیت دارند خاطرنشان کرد: کانون مداحان دراستان ایجاد شده و بیش از ۷۰۰ مداح در این کانونها فعالیت دارند.
حسینی کوهستانی بابیان اینکه ترویج فرهنگ قرآنی از اقدامات موثر این اداره کل است افزود: در استان یزد اتحادیه قرآنی فعال داریم که بیش از۱۰۰ موسسه قرآنی در این اتحادیه فعالیت دارند.
اکنون اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد ۱۰دفتر اداره تبلیغات و دو نمایندگی کانون تبلیغی در اقصی نقاط استان دارد.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..