محمدرضا تابش نماینده اصلاح طلب اردکان:

پیام رای مردم را فراموش نکنیم/واقعیات با مردم درمیان گذاشته شود

نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالروز انتخابات هفتم اسفند گفت: مجلسی که در راس امور است، باید بتواند با کمک دولت و درسایه رهنمودهای رهبری معظم، کشور را از وضعیتی که مبتلابه آن است، نجات دهد و برای رفع مشکلات مردم طرحی نو درافکند.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا تابش د اظهار کرد: در انتخابات مجلس دهم، علیرغم تضییقات به وجود آمده برای اکثر کاندیداهای اصلاح طلب و فضای تبلیغاتی سنگینی که در جناح مقابل در تایید کاندیداهایشان و تخریب کاندیداهای اصلاح طلب و اعتدالی وجود داشت، اراده مردم در اکثر حوزه‌ها بر رای به کاندیداهای لیست امید قرار گرفت. این لطف خدا و عنایت مردم بود و نباید پیام رای مردم را فراموش کنیم.

وی افزود: مردم به رفع کژی‌ها، کاستی‌ها، فساد و رانت خواری، تبعیض و فقر و قرارگرفتن اداره کشور بر مدار علم و قانون وسپردن مدیریت کشور به انسان‌هایی صادق و متعهد و متدین و لایق رای دادند که بتوانند ایران و ایرانی را به جایگاهی که در خور شان این مردم پرافتخار است برسانند.

مردم نمایندگانی را انتخاب کردند که پیگیر تحقق مطالباتشان باشند

نماینده مردم اردکان در مجلس یادآور شد: در هفتم اسفندماه سال۱۳۹۴، ملت شریف ایران با لبیک به فراخوان رهبری معظم انقلاب اسلامی و شخصیت های مورد وثوق، بار دیگر حماسه حضور را با مشارکت گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی رقم زدند و با رای خویش وجهه مردم‌سالاری نظام را تقویت کردند و نمایندگانی را انتخاب کردند که مدافع حقوق آنان و پیگیر تحقق خواست‌ و مطالباتشان باشند. ما درمقابل عظمت کاری که مردم کردند، سر تعظیم فرود می آوریم و از خداوند طلب توفیق خدمتگزاری درخور شان آنها را داریم.

تابش اضافه کرد: یاد سلسله جنبان انقلاب اسلامی حضرت امام(ره) و شهیدان والا مقام همیشه در ذهن ما و آرمانها و ایثارگری‌های‌شان چراغ راهمان است. به روح پر فتوح مجاهد نستوه و انقلابی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی که در پی افکندن این حماسه، همچون سایر عرصه های تحول آفرین در طول دوران انقلاب اسلامی و پس از آن نقش برجسته‌ای داشتند، درود می‌فرستم و عهد خویش را با مردمان نجیب استان دارالعباده یزد و شهرستان اردکان و ملت پرافتخار ایران در ادای وظیفه شایسته به آنها که ولی نعمتان صبور وشریف ما هستند، تجدید می کنم.

مجلس با کمک دولت برای رفع مشکلات مردم طرحی نو درافکند

این عضو شورای عالی اصلاح طلبان خاطرنشان کرد: مجلسی که در راس امور است، باید بتواند با کمک دولت و در سایه رهنمودهای رهبری معظم، کشور را از وضعیتی که مبتلابه آن است، نجات دهد و برای رفع مشکلات مردم طرحی نو درافکند.

وی افزود: موانع وتنگناهایی که دولت وارث آن است و چالش هایی که با آن روبروست را می دانیم و از اقداماتی که در کم کردن فشار به مردم در داخل کشور و در عرصه بین المللی انجام داده، تشکر می کنیم اما صادقانه عرض کنم هم دولت و هم مجلس نتوانسته‌اند متناسب با ظرفیت‌های گسترده معنوی و مادی در کشور کاری کارستان برای مردم انجام دهند و به سهم خویش از این بابت از مردم عذرخواهم.

نتوانسته‌ایم ساختار سه قوه را اصلاح کنیم

تابش تاکید کرد: ما متناسب با پیشرفت علم وتکنولوژی نتوانسته‌ایم ساختارهای هر سه قوه را که ستون فقرات توسعه کشور هستند، اصلاح کنیم. مقوله آسیب‌های اجتماعی در همه ابعاد، طبقاتی شدن جامعه، فسادهایی که روزبه روز رونمایی شده و می‌شود و وجدان جامعه را به درد آورده و آنها را به کل حاکمیت بی اعتماد می کند، قابل هضم و پذیرش نیست. مگر غیر از دولت و مجلس و قوه قضاییه نسبت به این موضوعات، فرد و نهاد دیگری مسئولیت دارد؟ نباید فرافکنی کنیم. بیشتر اوقات جای مردم و مسئولان عوض می‌شود. مردم مسئولان را انتخاب کرده‌اند تا مشکلاتشان را حل کنند. منابع و امکانات هم در اختیار آنهاست.

واقعیات با مردم درمیان گذاشته شود

نماینده مردم اردکان در مجلس اضافه کرد: اگر موانعی وجود دارد باید کمر به رفع آنها ببندند. اگر نیاز به هدایت و مداخله رهبری است از ایشان که همواره حامی هر سه قوه بوده‌اند، مددجویند. مردم محرم هستند و باید واقعیات با آنها در میان گذاشته شود. اگر در موضوعی به بن بست رسیده‌ایم با مراجعه به آرای عمومی کشور را از بن بست خارج کنیم.

نایب رییس فراکسیون امید مجلس در پایان رفع کدورت‌ها و بازکردن عرصه خدمت برای همه دوستداران انقلاب اسلامی را یک ضرورت توصیف کرد و گفت: قدردان این مردم خوب و فداکار، ظرفیت‌های مادی و معنوی نهفته در این سرزمین پر خیر و برکت و نعمتی که خداوند برای خدمتگزاری به مردم در اختیار مسئولان قرار داده باشیم و ایران را در عهد حاکمیت اسلام به کشوری بی بدیل درمنطقه و تاثیرگذار در سطح جهان تبدیل کنیم.

منبع: ایسنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..