برگزاری کنگره بین المللی «سایکوسوماتیک» در یزد

به گزارش یزدی نیوزدبیر اجرایی ششمین کنگره بین المللی سایکوسوماتیک از برگزاری این همایش با حضور بزرگان روانشناسی از کشور آلمان و ایران با همکاری ۳ دانشگاه شهید بهشتی تهران، دانشگاه آزاد اسلامی یزد و دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد.
«فرشید شاهقولی» اظهار کرد: این کنگره در قالب همایش و کارگاه آموزشی برای نخستین بار به صورت بین‌المللی با حضور اساتید و بزرگان روانشناسی آلمانی در دانشگاه آزاد یزد برگزار شد.
وی ادامه داد: این اولین همایشی است که در این سطح درحوزه روانشناسی در استان برگزار شد، به طوری که ۵ پروفسور که هریک صاحب یک یا ۲ کرسی اساتیدی در سطح بین المللی هستند، حضور پیدا کردند.
شاهقولی هدف از اجرای این کنگره را ارتقای سطح دانش، مهارت و تخصص روانپزشکان وروانشناسان و تمامی افرادی که در حوزه‌ سلامت روان مشغول به کار هستند، عنوان کرد.
وی درباره دلیل انتخاب دانشگاه آزاد یزد به عنوان محل برگزاری این همایش، گفت: همکاری مسئولان و اساتید دانشگاه به ویژه مرکز آموزش‌های تخصصی دانشگاه آزاد یزد و همچنین استقبال مدعوان آلمانی و اشتیاق آنها از برگزاری این کنگره در استان، از دلایل این میزبانی است.

دبیر اجرایی این همایش استقبال روانشناسان وروان‌پزشکان یزدی را از برگزاری این کنگره بسیار خوب توصیف کرد و افزود: حضور این افراد بیش از حد انتظار کمیته اجرایی بوده است.وی از همکاری واحدهای تخصصی و انجمن علمی روان شناسی دانشگاه آزاد یزد برای برگزاری این همایش تقدیر کرد.
همشهری
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..