اعزام ۳ هزار نفر از محرومان یزد به زیارت امام رضا( ع)

no-thumbs

روستاهای محروم استان یزد در آینده‌ای نزدیک از ویزیت رایگان پزشکان خادمیار، بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش یزدی نیوزمحمدصالح جوکار سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی استان یزد گفت: دفترسرپرستی نمایندگی آستان قدس رضوی استان یزد فعالیتش به صورت غیر رسمی از چند مدت قبل شروع شد که به حمدالله در این مدت زمانی توانستیم به جایی برسیم که به عنوان خادم حضرت علی بن موسی الرضا ع قلمداد شویم وافتخاری بالاتر ازاین برای خودمان نمی‌دانیم.

وی به بخشی از فرمایشات امام خامنه‌ای مدظله العالی در حکم آیت الله رئیسی اشاره کرد و افزود: باید بتوانیم فرهنگ رضوی را در استان یزد بسط دهیم.
 
وی با اشاره به اینکه خدمت به محرومان و رفع محرومیت گفت: امروز ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیار بالایی دراستانمان داریم که اگر این ظرفیت‌ها پای کار بیاید، قطعا ریشه محرومیت در استان یزد کنده می‌شود.
 
وی تصریح کرد: زیرساخت‌های این فعالیت در استان یزد فراهم شده و با تجهیز مکان این سرپرستی، شناسایی محرومان، زائران اولی، با همکاری دستگاه‌های مختلف مرتبط انجام شده است.
 
جوکارخاطرنشان کرد: امسال بالای سه هزار نفر را با همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله سپاه پاسداران، کمیته امداد، بهزیستی به زیارت حضرت امام رضا ع اعزام کنیم که بسیاری از این افراد تا به الان نتوانسته بودند به این سفر پر از خیر و برکت بروند.
 
وی با اشاره به اینکه مردم یزد در تمام عرصه‌ها حضور پرشوری برای رفع مشکلات دارند، گفت: خادمیاران در حوزه سلامت شناسایی شده‌اند و روستاهای محروم استان یزد در آینده‌ای نزدیک از ویزیت رایگان پزشکانی که در این عرصه وارد شده‌اند، بهره‌مند می‌شوند.
 
وی به اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در این نمایندگی اشاره کرد و اظهار کرد: طرح‌هایی که متناسب با بافت بومی روستاها هستند آماده می‌شود و با همیاری خیرین و خادمیاران کارآفرین این طرح‌ها را ارائه می‌کنیم.
 
سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی استان یزد افزود: می‌توان با بهره‌گیری از اقدامات کارشناسی، جلوی خالی از سکنه شدن روستاها را با پول و اعتباری اندک گرفت.

باشگاه خبرنگاران

بخش نظردهی بسته شده است..