شرکت ۳۷۸۸ داوطلب در آزمون مقطع دکترا در استان یزد

no-thumbs

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه یزد در برگزاری آزمون‌های سراسری (دانشگاه های دولتی) استان یزد گفت: آزمون ورودی دوره دکترای سال 96 با شرکت سه هزار و 788 داوطلب در این استان برگزار می شود.

به گزارش یزدی نیوزسید محسن میرحسینی  با اعلام این خبر اظهار کرد: آزمون ورودی مقطع دکترا ساعت ۸ صبح روز جمعه ۶ اسفندماه جاری در دو حوزه اصلی دانشگاه یزد و دانشکده فنی شهید صدوقی برگزار می شود.
وی ادامه داد: در کنکور امسال مقطع دکترا در استان یزد دو‌هزار و ۱۸۵داوطلب مرد و یک‌هزار و ۶۰۳ داوطلب زن در هفت گروه آزمایشی علوم پایه، فنی مهندسی، علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر، دامپزشکی و زبان به رقابت می‌پردازند.
میرحسینی در خصوص محل برگزاری آزمون گفت: در دانشگاه یزد، خواهران در سالن‌های غدیر و فجر و برادران در ساختمان‌ توحید و پردیس علوم و ۶۷۷ داوطلب مرد نیز در دانشکده فنی شهید صدوقی در این آزمون رقابت خواهند کرد.
وی تصریح کرد: کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ از روز سه شنبه ۳ اسفندماه بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org قرار گرفته و داوطلبان می توانند آنرا دریافت کنند.
میرحسینی یادآور شد: باجه رفع نقص نیز از روز چهارشنبه ۴ اسفندماه در دانشگاه یزد، ورودی دانش، روبه‌روی سالن فجر دایر است و داوطلبانی که برای چاپ کارت ورود به جلسه آزمون دچار مشکل شده اند، می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۷ به این مکان مراجعه و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۸۲۱۶۰۶۶ تماس حاصل کنند.
وی با تاکید بر اینکه داوطلبان باید یک ‌ساعت قبل از شروع آزمون در سالن حضور داشته باشند، افزود: به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر عکس‌دار برای ورود به جلسه آزمون برای کلیه شرکت‌کنندگان الزامی و داشتن تلفن همراه و ماشین‌ حساب در جلسه آزمون ممنوع است.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..