طرح تحقیقاتی چراغ با هولدر متحرک در یزد رونمایی شد

به گزارش یزدی نیوزمدیر دفتر تحقیقات این شرکت در آیین افتتاح این طرح افزود: این طرح پژوهشی در سطح بین المللی به لحاظ تکنولوژی ، هیچ نمونه مشابهی ندارد.
فریده بهداد، هزینه بالا ، سرعت پایین و انسداد مسیرها در خط سرعت برای سرویس معابر شهری و برون شهری را از پیامدهای تعویض لامپ های معابر با بالابر عنوان کرد و حذف خودرو بالابر از فرآیند تعویض لامپ به‌کمک متحرک کردن کلگی چراغ روشنایی را از جمله یک راهکار موثر برای برطرف کردن این مشکلات برشمرد.
وی در تشریح عملکرد این طرح تحقیقاتی اظهار کرد: در این طرح ، تنها یک اپراتور با استفاده از قرقره کابل جمع کن به راحتی قادر خواهد بود هولدر لامپ را به پایین هدایت کرده و پس از عملیات تعویض یا تعمیر، هولدر را به بالای پایه منتقل کند.
مدیر دفتر تحقیقات شرکت برق یزد، هزینه اجرای این طرح را کمتر از پنج درصد هزینه خرید پایه چراغ موجود و قابل رقابت با با نمونه‌های مرسوم اعلام و عنوان کرد: این طرح را می توان علاوه بر اجرا بر روی پایه‏های جدید ، با لحاظ کردن تغییراتی بسیار اندک و هزینه ناچیز به پایه‏های روشنایی فعلی در معابر افزود.
هم اکنون ۶۱۵ هزار و ۹۰۰ مشترک برق در استان یزد وجود دارد که از این تعداد بیشتر مشترکان با افزون بر۴۹۷ هزار مربوط به بخش خانگی و ۸۲ هزار مشترک تجاری است . بخش صنعت نیز ۱۰ هزار مشترک از خدمات برق استان استفاده می کنند.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..